• Ik heb dus vandaag samen met een vriendin in de klas een deodorant gevecht. Ik had een bus en zij had een ander geur bus vast en zaten we op elkaar te spuiten en de hele klas stonk, ook hebben we dat al in de gang gedaan en ook dat stonk. We hadden juist de twee heerlijke geuren met elkaar gemengt en veranderde in een stink geur. Alle leerlingen zetten de ramen open en staken hun hoofden allemaal uit de raam voor wat frisse lucht en dat was echt een grappig zicht. En uiteindelijk zijn we stinkend naar deodorant naar huis gelopen en spoten hier en daar ook nog eens...

    Welke kattenkwaad hebben jullie al eens uitgehaald met elkaar?


    FireFlies Above My Head

    Eum......
    Ik heb een keertje een grote bak popcorn van pathe over een vriendin van mij haar hoofd heen gegooid(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    Eum......
    Ik heb een keertje een grote bak popcorn van pathe over een vriendin van mij haar hoofd heen gegooid(A)


    Wat ben je toch een onschulidge engel *kuch kuch*(A)xD


    FireFlies Above My Head

    xNickyx schreef:
    (...)

    Wat ben je toch een onschulidge engel *kuch kuch*(A)xD


    wel zonde van mijn popcorn


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik zit regelmatig BenjiiXXV in zijn zij te prikken ofzo of zijn arm om te draaien. heeft hij ook weer lekker pijn(duivel)

    We hebben eens gedaan alsof we ruzie hadden en dat was best lol aangezien de mentor het echt geloofde :']
    En we hebben onder kamp het luchtbed van de mentor leeg laten lopen, dat uiteindelijk van een andere leraar bleek te zijn x']


    No growth of the heart is ever a waste

    XLightAngelX schreef:
    Eum......
    Ik heb een keertje een grote bak popcorn van pathe over een vriendin van mij haar hoofd heen gegooid(A)

    ik gooi die popcorn altijd naar de mensen voor mij (nerd)


    -

    Vroeger, rond mijn 10 jaar, trok ik enkel met jongens op. En één meisje. En kattenkwaad moet je dat nu niet noemen, maar ik kan me nog herinneren dat ik en hun aan een bareel hingen van een treinspoor, en toen die omhoog ging, hingen we daar allemaal aan. Ik hing er het langst aan en durfde niet te lossen, heb ik toen toch maar gelost, en zo diep was de val niet! ^^
    Waar is die o zo zalige tijd van vroeger? Ik mis het!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.