• Ja man, morgen heb ik dus drie grote proeven op één dag en dan moet ik nog vijf uur in de kathedraal van Antwerpen gaan zitten voor de generale repetitie van mijn vormsel. En waarom moesten ze persee de kerk van mijn gemeente verbouwen? En dan ben ik al niet helemaal gelovig, moet ik daar vijf uur zitten. Man, ze kunnen de pot op met hun kathedraal. --'

    Edit:

    Haha, ik heb het overleefd en er stond zo'n vent op zijn sokken ons te filmen en er stonden Japaneesen en Chinezen en Duitsers en Nederlanders foto's te trekken en oja, ik heb me goed geamuseerd hoor, wat rondgehangen op het pleintje voor het toilet. Zo'n een stukje openlucht tussen een paar huizen. (:


    Only losers can act the way you do

    Ik heb het vormsel al gehad >< dat was echt saai. Ze kunnen inderdaad de POT op (:


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    5 uur in de kathedraal? O.O Ik houd een kwartiertje niet eens uit zonder iets kapot te maken :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    5 uur in de kathedraal? O.O Ik houd een kwartiertje niet eens uit zonder iets kapot te maken :')


    You move me ......... Kurt

    Ik deed mijn vormsel alleen voor de kado's (A)


    -

    ShellysANUS schreef:
    Ik deed mijn vormsel alleen voor de kado's (A)
    Doe ik ook (:


    Only losers can act the way you do

    wtf wom doe je dan je vormsel(als je niet gelovig bnt) doe dn gwn een lentefeest o_O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik mocht mijn vormsel niet doen, ik had een Lentefeest.Dat was echt leuk;)

    Maar veel succes& Sterkte in de kathedraal.=)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Euh.. wat is een kathedraal?
    Is dat Belgisch? IS DAT KERK??


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Euh.. wat is een kathedraal?
    Is dat Belgisch? IS DAT KERK??
    Dat is zo'n heel grote kerk (:


    Only losers can act the way you do

    tomfreakske schreef:
    wtf wom doe je dan je vormsel(als je niet gelovig bnt) doe dn gwn een lentefeest o_O
    Ik heb dit topic niet gemaakt om zo'n reactie te krijgen hoor. Het is gewoon. Ik ben christen maar ik ben niet gelovig maar als dat nou mijn keuze is. --'[/sorry]


    Only losers can act the way you do

    Hmm, 3 proeven, aangezien je je vormsel doet kan dat toch niet zo groot zijn? daarbij zit jij op een katholieke school of niet? Normaal gezien weten katholieke sholen wel wanneer je je vormsel ofzo hebt, dus dan kunnen die daar rekening mee houden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    CherryHead schreef:
    (...)Ik heb dit topic niet gemaakt om zo'n reactie te krijgen hoor. Man, het is gewoon. Wat maakt het nou uit? Ik ben christen maar ik ben niet gelovig maar als dat nou mijn keuze is. --'[/sorry]

    Ik heb ook mijn vormsel gedaan ook al vond ik dat al helemaal niet nodig.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik doe mijn Lentefeest:Y)
    En iedereen is welkom (krul)



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Niet altijd hoofdletters gebruiken aub ;))


    I found myself in Wonderland.

    Marshmellow schreef:
    Hmm, 3 proeven, aangezien je je vormsel doet kan dat toch niet zo groot zijn? daarbij zit jij op een katholieke school of niet? Normaal gezien weten katholieke sholen wel wanneer je je vormsel ofzo hebt, dus dan kunnen die daar rekening mee houden.
    Ja, ik zit op een katholieke school maar die weten niet dat we moeten gaan 'repeteren' en ik moet in die kathedraal omdat de kerk van mijn gemeente aan het verbouwen is en daarom moeten wij daar.


    Only losers can act the way you do

    CherryHead schreef:
    (...)Ja, ik zit op een katholieke school maar die weten niet dat we moeten gaan 'repeteren' en ik moet in die kathedraal omdat de kerk van mijn gemeente aan het verbouwen is en daarom moeten wij daar.

    Hmmm dat suckt ==' Bij ons werd daar altijd mooi rekening mee gehouden en de maandag na het vormsel van de zesdejaars was het dan altijd vrijaf^^.
    Maar is dat de laatste repetitie? Anders kan je toch met een uitvlucht komen zodat je maar een halfuurtje of weet-ik hoelang kan blijven?:'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay