• Ja man, morgen heb ik dus drie grote proeven op één dag en dan moet ik nog vijf uur in de kathedraal van Antwerpen gaan zitten voor de generale repetitie van mijn vormsel. En waarom moesten ze persee de kerk van mijn gemeente verbouwen? En dan ben ik al niet helemaal gelovig, moet ik daar vijf uur zitten. Man, ze kunnen de pot op met hun kathedraal. --'

    Edit:

    Haha, ik heb het overleefd en er stond zo'n vent op zijn sokken ons te filmen en er stonden Japaneesen en Chinezen en Duitsers en Nederlanders foto's te trekken en oja, ik heb me goed geamuseerd hoor, wat rondgehangen op het pleintje voor het toilet. Zo'n een stukje openlucht tussen een paar huizen. (:


    Only losers can act the way you do

    Groot gelijk
    De Pot op!


    Your Butt is Mine!

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Hmmm dat suckt ==' Bij ons werd daar altijd mooi rekening mee gehouden en de maandag na het vormsel van de zesdejaars was het dan altijd vrijaf^^.
    Maar is dat de laatste repetitie? Anders kan je toch met een uitvlucht komen zodat je maar een halfuurtje of weet-ik hoelang kan blijven?:'P
    Antwerpen is toch zeker een half uur rijden. Maar dit is de eerste repetitie in die kathedraal daarmee moet je komen en het ik denk dat we eigenlijk gewoon bijna heel de mis gaan oefenen van zaterdag. Maar ik moet nu door. ):


    Only losers can act the way you do

    CherryHead schreef:
    (...)Antwerpen is toch zeker een half uur rijden. Maar dit is de eerste repetitie in die kathedraal daarmee moet je komen en het ik denk dat we eigenlijk gewoon bijna heel de mis gaan oefenen van zaterdag. Maar ik moet nu door. ):

    Aaah echt balen! Volgens mij zit er dan echt niets anders op dan gewoon te gaan ==' Maar misschien als heel je klas ofzo zaagt daarover dat jullie morgen geen toetsen hebben?:'P
    Doeei x.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Edit toegevoegd


    Only losers can act the way you do