• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wat. Regenlaarzen kosten minimaal 50 euro? Kan een arme tiener nou nergens goedkope regenlaarzen kopen? Ik zit niet zo te wachten op 50 euro betalen, maar plastic Xenos dingen is ook niks. Ugh.

    @Kelly, de appel, haha. 8D

    Ik wil ook youtube filmpjes maken, meh.


    Your make-up is terrible

    Wat ben ik aan het schrijven ffs


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jezus, waarom wil je per se elke week een echo? Elke keer weer krijg je te horen dat ze niets ziet dat niet goed is. Laat het dan ook met rust.

    Goede manier om te genieten als je je 24/7 alleen maar afvraagt of het blijft leven of niet. Misschien had je van tevoren moeten stoppen met roken.

    Ik snap sowieso niet dat die behandelingen toegestaan zijn als de vrouw rookt. Dat zou verboden moeten worden.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:23 ]

    I'm crying. So beautiful
    Die ene met die passagiers die die man bevrijden blijft echt het mooiste wat ik ooit gezien heb op internet. The feels.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    STG. ONE MORE and I'll die of cuteness overload.
    NOw he's said it. He said I was cute. I died. RIP me.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:27 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Stom gedoe weer...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Then leave.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Keynes, Roosevelt, Marckx, Bakoenin, Owen, Von Bismarck en Willem, JULLIE KUNNEN ALLEMAAL DE POT OP.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uuuuuhg, de foute twee mensen blijven maar spammen en over mij heen praten in de FB chat, en de twee andere mensen reageren helemaal niet meer. Waarschijnlijk door het gespam. Vroeger was het leuker, maar toen zat zij er nog niet bij. Hmm. Ik vind haar ook niet onaardig, maar ik ga niet haten.
    I just, ik zal wel door andere dingen gefrustreerd zijn.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ben ik de enige die vind dat al dat 'gender' gedoe uit de hand loopt? Niet offensief bedoelt, maar ik vind het niet nodig als ouders hun kinderen geslachtsloos gaan opvoeden. Laat jongens lekker stoere dingen doen en meisjes met poppen spelen. Jongens hoeven heus niet met poppen te spelen.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:58 ]

    Serassi schreef:
    Ben ik de enige die vind dat al dat 'gender' gedoe uit de hand loopt? Niet offensief bedoelt, maar ik vind het niet nodig als ouders hun kinderen geslachtsloos gaan opvoeden. Laat jongens lekker stoere dingen doen en meisjes met poppen spelen. Jongens hoeven heus niet met poppen te spelen.


    Ik speelde alleen maar met auto's en stoere dingen. Hebben mijn ouders het nu fout gedaan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Serassi schreef:
    Ben ik de enige die vind dat al dat 'gender' gedoe uit de hand loopt? Niet offensief bedoelt, maar ik vind het niet nodig als ouders hun kinderen geslachtsloos gaan opvoeden. Laat jongens lekker stoere dingen doen en meisjes met poppen spelen. Jongens hoeven heus niet met poppen te spelen.


    Geslachtloos opvoeden is wat anders dan je kinderen speelgoed geven waarmee ze willen spelen.

    Zou iemand hier naar mijn youtube filmpjes kijken? (krul)


    Your make-up is terrible

    SadTech schreef:
    (...)

    Ik speelde alleen maar met auto's en stoere dingen. Hebben mijn ouders het nu fout gedaan?


    Dat is wat anders. Er is een verschil tussen kinderen die meer naar het andere geslacht toeneigen dat speelgoed te geven/dat te laten doen en je kind niet willen laten spelen met weet ik wat voor genderspelletjes puur omdat het meer voor meisjes dan voor jongens is of omgekeerd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Serassi schreef:
    Ben ik de enige die vind dat al dat 'gender' gedoe uit de hand loopt? Niet offensief bedoelt, maar ik vind het niet nodig als ouders hun kinderen geslachtsloos gaan opvoeden. Laat jongens lekker stoere dingen doen en meisjes met poppen spelen. Jongens hoeven heus niet met poppen te spelen.


    Hmm. Laat je kind gewoon zelf het speelgoed uit zoeken. Als je als jongen zijne met een auto wilt spelen is dat oké, wilt hij een pop is dat ook oké. Met een meisje is dat precies hetzelfde, zolang het kind maar gelukkig is.


    "Ignite, my love. Ignite."