• ik zat te denken he..
    en ik realiseer me net hoe erg kanker eigenlijk wel niet is :O
    Ik bedoel...Als je het hebt...dan kun je er aan dood gaan en je maakt een VREESENLIJKE tijd en pijn mee.
    hersenkanker
    borstkanker
    longkanker
    huidkanker
    botkanker
    en noem maar op.
    en als ze het te laat vinden,en je gaat er uiteindenlijk aan dood...Dan is het echt gwn..Afgelopen met je
    Gwn Voorbij ALLES je heele leven.
    en bij sommige mensen word het zelf zo laat pas ondekt dat het te laat is om afschijd te nemen van alles en iedereen die je op dat moment lief is..
    en niet all mensen realiseren dit!
    het klink miss raar,maar deze gedachte gaat al een tijdje rond door mijn hoofd.
    en ik ben blij dat ik het nu hiet in een topic jheb gezet^^
    Xpatricia.


    don't Worry...Be gay.

    Haat aan kanker -.-


    don't Worry...Be gay.

    Haat aan kanker -.-

    Wie niet?
    kzit naar het nummr Cancer vn mcr te luistre, en zit hier me trane in mn oge.. die tekst is zo ovmooi :|


    HaveFun!

    Ja, ik ben er eigenlijk al best vaak mee geconfronteerd (niet mezelf bedoel ik)

    Me neefje (5 jaar) had eerst nierkanker && dat is uitgezaaid tot leverkanker

    Een vriend (zo oud als mij) had een hersentumor (ook een soort van kanker), hij had er later een tweede bijgekregen en is daaraan gestorven. RIP vincent .

    Het is idd héél erg klote als je het krijgt en ik hoop dat er gwn een geneesmiddel (een goed!) voor komt.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ja :|


    don't Worry...Be gay.

    Ik vind kanker ronduit gwn een kutziekte. Sorry mensen, maar mn opa, oma en 2 ooms [52 en 56 jaar] zijn er aan gestorven en ik ben gwn fucking bang dat het mn pa of mij of een van mn zusjes dan ook overkomt of bij mn andere oom. En dat vind ik kut -__-'


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Goh, JE MEENT T!!!

    En weet je wat nog een feit is? De familieleden en vooral nabestaanden krijgen daar een fucking trauma door!
    Sorry voor het domme taalgebruik, maar mijn moeder is daardoor nu DOOD >_<


    I want my bloody cheese now!^^

    Goh, JE MEENT T!!!

    En weet je wat nog een feit is? De familieleden en vooral nabestaanden krijgen daar een fucking trauma door!
    Sorry voor het domme taalgebruik, maar mijn moeder is daardoor nu DOOD >_<

    Your mother is not the only One.


    don't Worry...Be gay.

    ik heb 2 traumas daardoor >< door die fucking ziekte -.-' ik ben bang dat ik het ook krijg :S


    don't Worry...Be gay.

    Mijn opa heeft het.
    Ik ben gister meegeweest naar het ziekenhuis.
    Dit is nu al de 2e keer. :S :(:(


    AAP

    Mijn opa heeft het.
    Ik ben gister meegeweest naar het ziekenhuis.
    Dit is nu al de 2e keer. :S :(:(

    Sterkte ermee!!! Ik hoop dat hij gauw beter wordt!! Wens hem maar beterschap (ook al kent hij me niet:X)
    xoxo


    Why don't you break my heart

    (...)
    Sterkte ermee!!! Ik hoop dat hij gauw beter wordt!! Wens hem maar beterschap (ook al kent hij me niet:X)
    xoxo
    Ook beterschap van mij


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    uhu kanker is echt heel erg
    en nu ik dit las
    besef ik zelf ook
    dat ik het ook miss hat


    dat is echt waar artsen dachten dat ik kanker hat (darm kanker)
    :O:X

    EN IK MAAK GEEN GRAPJE

    ik vindt het echt erg dat de ziekte bestaad
    en vooral als mensen er me spotten
    want kanker zal in de meeste gevallen niet over gaan :(:(

    ja er zijn veel mensen die aan kanker leiden das echt erg een vriendin van mij haar opa is gestorven aan kanker en bij mijn vriend (niet mijn lief) is zijn peter gestorven echt kei erg


    One Day you'll remember me...

    Kanker is idd erg...
    Maar die mensies die d'r mee schelden vind ik nog erger.
    Stel je voor dat zij het hebben en zij schelden ermee... Dat zullen ze zelf echt niet leuk vinden:|...

    Maar voor sommige soorten kanker is er wel een operatie voor... maar als het bijvoorbeeld dicht bij dikke aders/botten liggen kan het niet...
    en dan kan je idd afgaan tellen naar de dood:(


    hou je mond joh =')

    Sorry ik lig nu helemaal dubbel,ik weet niet waarom,maar haat me nu maar schijt me toch niet,maar een kat met kanker?Wahahaha godverdomme ik zie het al voor me een kat die chemokuu krijgt,sorry hoor normaal lach ik er nooit over,maar nu is het grappig x'D


    Lalalalalalalala.