• ik zat te denken he..
    en ik realiseer me net hoe erg kanker eigenlijk wel niet is :O
    Ik bedoel...Als je het hebt...dan kun je er aan dood gaan en je maakt een VREESENLIJKE tijd en pijn mee.
    hersenkanker
    borstkanker
    longkanker
    huidkanker
    botkanker
    en noem maar op.
    en als ze het te laat vinden,en je gaat er uiteindenlijk aan dood...Dan is het echt gwn..Afgelopen met je
    Gwn Voorbij ALLES je heele leven.
    en bij sommige mensen word het zelf zo laat pas ondekt dat het te laat is om afschijd te nemen van alles en iedereen die je op dat moment lief is..
    en niet all mensen realiseren dit!
    het klink miss raar,maar deze gedachte gaat al een tijdje rond door mijn hoofd.
    en ik ben blij dat ik het nu hiet in een topic jheb gezet^^
    Xpatricia.


    don't Worry...Be gay.

    Ik haaaaat kanker
    ik vind het een KUT ziekte toen ik 13 was is mijn leider van de KSA (jeugdbeweging) overleden aan beenkanker ik vond hem echt zalig toen hij er niet meer was is heel het jaar van mij nooit meer naar de KSA gegaan want het was niet meer het zelfde de laaste keer dat hij op de ksa was zij hij :"het doet me goed jullie nog een tezien en ik ben ook blij dat ik jullie nog is gezien heb" nu beseffe we datt hij afscheid kwam nemen want de dag derna is hij overlede

    dan nog 2 vriendinnen van mij
    ze noemde ons de 3 musketiers nu ben ik nog aleen ik mis hen elke dag

    Xx


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    (...)

    Agreed


    Agreed Too


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kanker is het ergste wat er is!

    M'n opa heeft kanker gehad. Hij was bestraalt en alles, en ze zeiden dat het 100% bij hem weg was. Ja, mooi niet dus. Een poosje daarna kreeg hij het weer, en het ging al slechter. Uiteindelijk ging het zo slecht met hem dat hij niks meer dronk of eet, hij sliep alleen nog maar. Totdat hij dus eindelijk het hoekje om ging.. En bij mijn buurvrouw hebben ze ook net kanker ontdekt, ze zijn er wat te laat mee want het is al helemaal uitgezaait..


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ik vind het egt gemeen om daar mee te schelden ! ik heb vaak al iemand geslagen (niet in elkaar maar gewoon een klap in hun gezicht) omdat ze dermee schelden. vooral omdat mijn opa verschillende soorten kanker heeft gehad en ik dat nooit heb geweten...


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kanker is het ergste wat er is!


    helemaal mee eens !


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    mij opa is overleden aan kanker, mij hond is overleden aan kanker, een kennis van familie is overleden aan kanker, me hele oude buurvrouw is overleden aan kanker.

    kanker is gewoon een rot ziekte.

    en ik haat het dat iedereen ook gewoon dood leuk mee scheld:S

    ja mensen ik weet hoe erg kanker kan zijn zelf heb ik botkanker in me rug gehad bij mij hebben ze het bweg kunnen halen en mijn vriendin heb het ook gehad en allebei hebben we een zware tijd doorstaan

    ik haat kk de man van m'n tante is eraan overleden.
    en we hadden een buurman die liep altijd te schelden kk dit kk dat echt om alles en toen kreeg ie het zelf en nu is ie dood :S

    toen mijn broer 11 was kreeg ie kanker ik was toen 9
    op een dag moesten we naar het ziekenhuis, om afscheid te nemen want volgens de doktoren ging het snel bergafwaards :S uiteindelijk waren we Goddank voor niets daar heen gekomen want de dag erna ging het weer veel beter met hem en heeft ie het uiteindelijk overleeft! maar als ik iemand ermee hoor schelden dan zie ik weer voor me hoe m'n broer daar in dat bed lag toen we dachten dat het voorbij was , en dan hoor ik hem weer zeggen : ik wil niet dood! ik wil hier blijven! die woorden hebben me toen echt heel erg aangegrepen en hebben zich in m'n hoofd vast gezet

    Mijn nicht schold laatst met kk, en ik dacht echt zo van, wtf?!
    Ik heb dr een klap voor dr hoofd gegeven :3.
    en mijn vader scheld dr mee, dus dan schreeuw ik HOU NOU NS OP MET JE GE-KK! en dan isdie stil =]


    I don't need words to feel those lips.

    Mijn mama heeft nu kanker, ik ben al blij dat ze niet dood gaat, haar haar is nog het ergste van al , ze is kaal , en dat was de grooste chock voor mij , om te zien, hoe ze haar haar verloor, ik heb het nieusw te horen gekrge op 2 maart en dag die ik nooit meer zal vergete, want de dag erna ben ik naar Tokio Hotel geweest... ik wens de mense die dit moete meemaken veel succes en als ze erover wille prate me mij, men msn is jkelauwers@hotmail.com, (K)


    He's the reason for the teardrops

    Het is echt zwak als je met kanker gaat schelden! Er gaan mensen aan dood en diegene die scheld loopt hier voor de lol een beetje mee rond te roepen, hoe zwak kan je zijn!

    Mijn mama heeft nu kanker, ik ben al blij dat ze niet dood gaat, haar haar is nog het ergste van al , ze is kaal , en dat was de grooste chock voor mij , om te zien, hoe ze haar haar verloor, ik heb het nieusw te horen gekrge op 2 maart en dag die ik nooit meer zal vergete, want de dag erna ben ik naar Tokio Hotel geweest... ik wens de mense die dit moete meemaken veel succes en als ze erover wille prate me mij, men msn is jkelauwers@hotmail.com, (K)
    Ik wens je veel sterkte en je moeder veel beterschap(flower)

    Weet je? Doordat mensen met kanker schelden vind ik het ook niet meer normaal als een ziekte klinken en twijfel ik altijd als ik het woord hardop wil zeggen omdat ik bang ben voor de reactie ofso:S


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind dta neit kunnen dat ze er mee spotten!

    WIj hadden een avondvierdaagse en een vriendin van me, haar moeder was dus overleden doordat ze kanker had door haar hele lichaam.. Dus toen zei een jonegn tegen iemand anders dat zij haar 'kankermond' moest houden( dat vind ik dus echt niet kunnen) Dus mijn vriendin pakte em bij de halskraag beet en zei "Spot neit met kanker , begrepen!!" ....en die jongen zei toen, "Owjah je moeder" alsof het helemaal nisk uitmaakte... Mijn opa is ook overleden aan de gevolgen van longkanker en darmkanker....:(:(:(


    rise and fall of my pants