• December, de tijd van het jaar staat weer voor de deur. De jongens van 5 Seconds of Summer en One Direction hebben dan ook vakantie gekregen en zijn zeker van plan om mee te gaan in de tradities die de maand met zich meebrengen. De tradities van cadeautjes kopen, een gezellig kerstdiner en tijd doorbrengen met hun geliefde. Alles is dan ook tot in de puntje geregeld en niets lijkt meer mis te kunnen gaan. Niemand had dan ook aan zien komen dat iets of iemand toch roet in het eten zou gooien. Deze keer de zogenaamde Love Doll. Een poppetje zo groot als de handpalm die hetzelfde uiterlijk heeft als jouw ware liefde. Tenminste, zo staat het in het bijgevoegde kaartje geschreven, wat onderop in het pakje ligt. Een poppetje die misschien wel het uiterlijk heeft van jouw geliefde op dit moment, wat niet heel vreemd is, maar wat als het een ander uiterlijk heeft. Daar trek je -je dan toch niet veel van aan? Wat weet een pop nu? Maar wat als deze pop nu nog wel eens gelijk kan hebben en de spanningen hoog op laat lopen?

    Rollen:
    De jongens:
    [R] • Niall Horan • Flares
    [R]• Harry Styles • Sucre
    [R]• Louis Tomlinson • Styford
    • Zayn Malik •
    [R]• Liam Payne • Tethys
    [R]• Michael Clifford • IrishSnowflake
    [R]• Ashton Irwin • IamGroot
    [R]• Calum Hood • Darlings
    [R]• Luke Hemmings • Tylian



    Overige rollen:

    ••
    ••
    ••
    ••
    ••
    ••




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Uiterlijk Love Doll: vermeld hier ook gelijk de relatie die je personage misschien al heeft.
    Extra:


    Regels:

    •Reserveringen blijven 48 uur staan en vervallen erna zonder pardon.
    •Minimaal 300 schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en het is niet heel lastig.
    •Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    •Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    •Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    •Topics worden alleen aangemaakt door Sucre en IrishSnowflake

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 14:53 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn topics! ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hi ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Fuck mijn toetsweek. Mag ik Louis?


    Because I love him, do I need another reason?

    Mag ik Luke?


    "Family don’t end in blood”

    Mag ik Liam?


    Reality's overrated.





    Rol:
    Curly

    Naam:
    Harry Edward Styles

    Leeftijd:
    Twintig, 1 februari

    Nationaliteit:
    Brits

    Innerlijk:
    Harry is van zichzelf een heel vredelievend persoon. Hij is van nature al een enorm vrolijke en opgewekte jongen en hij is eigenlijk toch wel heel tevreden met zijn leven. Hij word vaak beschreven als een onvolwassen persoon. Dit komt omdat hij vaak domme dingen doet om zichzelf te vermaken als hij zich verveeld en is vaak luidruchtig. Hij kan enorm druk zijn en er is niemand die hem dan tot rust kan baren. Dit alles komt vaak naar boven als hij vind dat hij niet genoeg aandacht krijgt. Harry houd nu eenmaal van aandacht en kan eigenlijk niet zonder. hij is altijd op zoek naar avontuur en grenzen. Hij is namelijk een held in het breken van regels en alles op zijn kop zetten. Iets waardoor hij ook wel vaak word beschreven als een enorme klier. Maar hij houd gewoon van grappen en grollen en heeft hij een enorme fantasie. Harry is ook erg zorgzaam, liefdevol en een toegewijd persoon. Hij staat erg dicht bij zijn vrienden en familie en is in staat alles voor deze personen te doen.
    Ondanks Harry zijn sprekende persoonlijkheid en het feit dat het een enorme vrolijke en sociale jongen is, is hij redelijk snel op zijn teentjes getrapt. Hij neemt snel dingen persoonlijk op en hij laat niet snel over zich heenlopen. Dit komt omdat Harry toch best onzeker over zichzelf is en nooit iets goed genoeg vind. Een van de redenen waarom hij dan ook verschrikkelijk snel jaloers is. Het liefste wil hij alles en iedereen voor zichzelf hebben en is hij heel vervelend als het op delen aankomt. Hij word dan echt goed vervelend en om je dood aan te irriteren. Gewoon omdat hij dan een enorme bitch word en je het leven zuur kan maken. Nee, Harry is dan absoluut geen lieverdje meer.


    Uiterlijk:
    Harry is met zijn 1,80 redelijk lang. Zijn dunne postuur maakt hem hierdoor behoorlijk slungelig en dan vooral zijn lange dunne stillebeentjes. Toch is Harry niet allen dun, maar toch ook wel redelijk gespierd. Zijn huid heeft een heel licht kleurtje door de zon en is bedekt met plaatsjes van zwarte inkt. Harry heeft enorm veel tatoeages en word vaak beschreven als een kleurboek, maar zelf vind hij het meer een aantekeningenschrift voor belangrijke gebeurtenissen. Harry heeft een vrolijke en volle bos krullen, die tegenwoordig langer zijn dan ooit. Meestal houd hij het uit zijn gezicht door een headscarf, beanie of hij doet het gewoon in een knotje, maar naar de kapper gaan zal hij voorlopig niet. De jongen heeft een paar prachtige groene ogen, die meestal altijd een vrolijke twinkeling hebben. Harry zijn kledingstijl is apart te noemen en is niet altijd even mannelijk te noemen. Herkenbaar is zijn zwarte, veelte strakke skinnyjeans, die altijd wel ergens kapot zijn en de laarzen die hij draagt, totdat hij letterlijk de zool er heeft afgelopen. Vaak draagt hij hierboven bloesjes of een makkelijk shirt. Ook zal je altijd wel een ketting om zijn nek zien hangen en een paar ringen om zijn mooie slanke vingers.

    Uiterlijk Love Doll:
    Klik

    Extra:
    Harry is zo straight als een rotonde. Maar ook al is het best wel aan hem te zien en is het geen geheim. Toch is hij nog nooit echt uit de kast gekomen naar de buitenwereld toe. Dit vind hij op zich ook niet enorm noodzakelijk. Zijn vrienden en familie weten het en dat vind hij het belangrijkst.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 15:50 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    worden de jongens eigenlijk verdeeld ofzo of moet je zelf kiezen wie de vodoo doll is?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik Ashton?


    Bowties were never Cooler

    Sucre schreef:
    worden de jongens eigenlijk verdeeld ofzo of moet je zelf kiezen wie de vodoo doll is?


    Je mag zelf zeggen wie je als voorkeur hebt voor Voodoo Doll, want bij het verdelen, wat wel gaat gebeuren, word er wel rekening meegehouden


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Flares schreef:
    (...)

    Je mag zelf zeggen wie je als voorkeur hebt voor Voodoo Doll, want bij het verdelen, wat wel gaat gebeuren, word er wel rekening meegehouden


    Dit inderdaad.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tylian schreef:
    Mag ik Luke?


    "Family don’t end in blood”

    IamGroot schreef:
    Mag ik Ashton?


    Bowties were never Cooler

    Naomi is op dit moment bij Ed Sheeran. Dus ik denk niet dat ze vandaag nog gaat reageren. Persoonlijk heb ik zo'n vermoeden, dat het allemaal wel goed is, maar wie ben ik ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sucre schreef:
    Naomi is op dit moment bij Ed Sheeran. Dus ik denk niet dat ze vandaag nog gaat reageren. Persoonlijk heb ik zo'n vermoeden, dat het allemaal wel goed is, maar wie ben ik ;x


    Ghehe ^-^
    En ja, het is allemaal goed. Trouwens jij bent iemand die de volgende keer gewoon weer gezellig meegaat :Y) Of bedoelde je dat niet, haha.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Thanks


    Bowties were never Cooler