• Op maandag 20 juli geeft Lady GaGa haar eerste eigen concert in Nederland in de Melkweg in Amsterdam. Momenteel staat de Amerikaanse op nummer één in de Nederlandse hitlijsten met de hit Poker Face. Ook haar vorige single Just Dance was een regelrechte hit. De kaartverkoop van dit exclusieve concert start op zaterdag 2 mei via Ticket Service Nederland.

    Lady GaGa kan met recht de hotste popster van nu genoemd worden. Geïnspireerd door David Bowie, Queen, Cyndi Lauper en theater weet ze een unieke performance neer te zetten met ijzersterke popsongs, zelfgemaakte extravagante outfits en een do-it-yourself attitude. Met de hits Just Dance en Poker Face van het debuutalbum The Fame en haar optreden als support van Pussycat Dolls in de Heineken Music Hall in februari heeft ze Nederland binnen een paar maanden weten te veroveren. Deze triomftocht zet Lady GaGa voort op 20 juli in de Melkweg in Amsterdam.

    tickets aanvang: 20:30 uur open: 19:30 uur toegang: € 30,00 + lidm

    Ik ga zo hard heen dus he.
    edit: so not, ik ben dan op vakantie :'D

    -jaloers-


    Bored.

    En ik ga zo hard mee! (:
    maar dat wist je aaaal. (flower)

    Ik vind haar Coewl.....(cool)
    Misschien kan ik wel gaan,want er woont familie van mij in Amsterdam


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Ik wil ook :9~
    Ik ga even smeken :'D


    -

    Cristine schreef:
    -jaloers-

    -zucht- Ik zou echt wel willen gaan maar dat mag dus nooit. Ik ga 10 juli al naar CB.

    IK WIL HEEEEEEEN IK WIL HEEN IK WIL HEEN IK WIL IK WIL IK WIIIIIL.

    Ik ga het vragen. :Y)


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik wil ook, maar mag wrs toch wéér niet. Ik ga al naar genoeg concerten zeggen ze. Naar Britney mag ik ook al niet.(huil)


    Some people make the world special just by being in it

    Meee waaants. Alleen is Amsterdam wel heul erg ver O.O Dat gaat mijn moeder nooit goed vinden. Kidnap me <.<

    Lovejoy schreef:
    En ik ga zo hard mee! (:
    maar dat wist je aaaal. (flower)

    Ja -smile- ^^
    We gaan diehard samen daarheen man \o/
    En als je nog school hebt, neem je vrij ofzo _O_

    Fuck :[
    Ik heb vanochtend al kaartjes gekocht voor een ander Concert --' Dus ik kan daar denk ik niet heen. Godverdikkie --'

    xNEE schreef:
    -zucht- Ik zou echt wel willen gaan maar dat mag dus nooit. Ik ga 10 juli al naar CB.

    Ja daar moet ik ook mee naartoe. Maar ik ga alleen als we backstage mogen.

    ik hoop dat ik dan niet naar school hoe idd! O.o


    -

    Whaa, mijn mama gaat erover nadenken.. En dat is dus meestal een JA -hyperaanval-


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ow kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut.
    Zaterdag dan zijn we in Duitsland.
    Zouden ze dinsdag uitverkocht zijn?
    Denk het wel he..


    I'd rather go naked than wear fur.