• Zou iemand het wat vinden om een van deze ideeën samen met mij uit te gaan werken tot een story? Het lijkt me wel handig dat ik, naast mijn OP, aan een ander verhaal begin, zodat ik (hopelijk) voorkom dat ik niet weer afhaak van het schrijven, omdat ik te lang met hetzelfde onderwerp bezig ben. De samenvattingen hieronder heb ik net even snel gemaakt, ik weet dat ze allesbehalve origineel zijn. :') Overigens vind ik OP en fanfiction beide prima.
    Laat een reactie achter als je interesse hebt en het zou ook handig zijn als je me een pb'tje stuurt met een stukje tekst dat je geschreven hebt, zodat ik kijken kan of onze schrijfstijlen ongeveer hetzelfde zijn of niet. ^^ - Ik schrijf trouwens in de verleden tijd.

    1) Drama - Misdaad - Romantiek
    [Vrouw] wordt het elfde slachtoffer van een seriemoordenaar, die al weken de straten van de grote stad Shadowlands onveilig maakt en zijn doelwitten op brutale wijze vermoordt. Echter weet [vrouw] als eerste van de elf te ontsnappen aan de moordenaar. De politie van Shadowlands, de Shadowlands Police Department, doet er alles aan om uit te vinden wie deze verschrikkelijke persoon is, maar erg schieten ze niet op. Zijn identiteit blijft anoniem. [Vrouw] wordt naar een veilige haven gebracht, waar ze beschermd wordt tegen eventuele schade of pogingen van de moordenaar. In plaats van naar een geïsoleerde gevangenis of huis te gaan, wordt ze beschermd door iemand uit de SPD zelf, [man]. De twee worden gedwongen ieder moment van de dag bij elkaar te blijven, zodat hij haar kan verdedigen tegen al het kwaad dat schuilt. Zo ontstaan er gevoelens, die de situatie nog intenser weten te maken.
    2) Drama - Romantiek
    [Vrouw] die op een regenachtige dag in haar appartement zit en bezig met een lastige schrijfopdracht is, wordt gestoord door het gezang van degene die een week geleden ingetrokken is in het smalle flatgebouw waar een aantal studenten wonen. Als ze besluit er wat van te zeggen en aan gaat kloppen, komt ze erachter dat haar buurman in feite een jeugdvriend van haar is geweest. Een heel goede jeugdvriend zelfs. Haar beste vriend van vroeger, die haar toen ze aan hun derde jaar op het middelbaar onderwijs waren begonnen, had laten stikken. Lukt het haar om terugkomende herinneringen en gevoelens te onderdrukken, of overspoelt alles haar als een vloedgolf die zo hoog is, dat de dijken het begeven? Totaaaal niet cliché dit :Y).

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 17:49 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Lijkt me leuk, maar ik ben bang dat je te vaak op me moet wachten ;s


    16 - 09 - '17

    ik vind het eerste idee best wel leuk klinken.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Nakama schreef:
    Lijkt me leuk, maar ik ben bang dat je te vaak op me moet wachten ;s


    Mhm, heb je het te druk of schrijf je langzaam? c:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Luckyblue schreef:
    (...)

    Mhm, heb je het te druk of schrijf je langzaam? c:


    Ik ben zelf al bezig met drie stories en soms is mijn inspiratie of motivatie ver te zoeken.


    16 - 09 - '17

    Klinkt leuk! Beide plots klinken leuk, de tweede is inderdaad iets meer cliché. (;


    The truth is out there.

    Zouden jullie anders een stukje dat je zelf geschreven hebt kunnen posten? Dan kan ik kijken of onze schrijfstijlen elkaar een beetje matchen. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Luckyblue schreef:
    Zouden jullie anders een stukje dat je zelf geschreven hebt kunnen posten? Dan kan ik kijken of onze schrijfstijlen elkaar een beetje matchen. (:


    Ik schrijf eigenlijk voor mezelf alleen in het Engels. Ik kan wel een stukje maken, als je dat op prijs stelt? Of een stuk van mijn bestaande verhalen vertalen? Ik was ook zelf van plan om weer te beginnen aan een Nederlandse OP story, ik heb al wel een plot. Maar niet de motivatie om het alleen te doen. (:


    The truth is out there.

    Luckyblue schreef:
    Zouden jullie anders een stukje dat je zelf geschreven hebt kunnen posten? Dan kan ik kijken of onze schrijfstijlen elkaar een beetje matchen. (:


    Ik stuur wel de proloog van mijn nieuwste verhaal aangezien ik meer van dat verhaal nog niet heb :')

    Bij mij verschilt het wel bij verhaal of ik in tt of vt schrijf geen idee waarom


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Scully schreef:
    (...)

    Ik schrijf eigenlijk voor mezelf alleen in het Engels. Ik kan wel een stukje maken, als je dat op prijs stelt? Of een stuk van mijn bestaande verhalen vertalen? Ik was ook zelf van plan om weer te beginnen aan een Nederlandse OP story, ik heb al wel een plot. Maar niet de motivatie om het alleen te doen. (:


    Kijk maar wat voor jou het fijnst is, ik vind beiden goed. (: En daar zou ik op zich ook wel bij willen helpen, als je wilt.

    @ Sublatti Is goed!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 17:45 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Luckyblue schreef:
    (...)

    Kijk maar wat voor jou het fijnst is, ik vind beiden goed. (: En daar zou ik op zich ook wel bij willen helpen, als je wilt.

    @ Sublatti Is goed!



    Ik heb mijn proloog even ingestuurd

    Ik waarschuw je alvast dat er kans is op fouten, Shame on me


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Luckyblue schreef:
    (...)

    Kijk maar wat voor jou het fijnst is, ik vind beiden goed. (: En daar zou ik op zich ook wel bij willen helpen, als je wilt.

    @ Sublatti Is goed!


    Ik zal je zo een stukje sturen en het plot wat ik in mind had. (:


    The truth is out there.

    2 klinkt echt leuk, ondanks dat het cliché is c:


    Faith is everything.