• Op maandag 20 juli geeft Lady GaGa haar eerste eigen concert in Nederland in de Melkweg in Amsterdam. Momenteel staat de Amerikaanse op nummer één in de Nederlandse hitlijsten met de hit Poker Face. Ook haar vorige single Just Dance was een regelrechte hit. De kaartverkoop van dit exclusieve concert start op zaterdag 2 mei via Ticket Service Nederland.

    Lady GaGa kan met recht de hotste popster van nu genoemd worden. Geïnspireerd door David Bowie, Queen, Cyndi Lauper en theater weet ze een unieke performance neer te zetten met ijzersterke popsongs, zelfgemaakte extravagante outfits en een do-it-yourself attitude. Met de hits Just Dance en Poker Face van het debuutalbum The Fame en haar optreden als support van Pussycat Dolls in de Heineken Music Hall in februari heeft ze Nederland binnen een paar maanden weten te veroveren. Deze triomftocht zet Lady GaGa voort op 20 juli in de Melkweg in Amsterdam.

    tickets aanvang: 20:30 uur open: 19:30 uur toegang: € 30,00 + lidm

    Ik ga zo hard heen dus he.
    edit: so not, ik ben dan op vakantie :'D

    Mellifluous schreef:
    (...)

    (nerd) Oké.
    welke broekzak zou ik nemen?


    Mag jij kiezen (nerd)
    Maarreeeuh, zorg dat het een kontzak is

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Mag jij kiezen (nerd)
    Maarreeeuh, zorg dat het een kontzak is


    Ja natuurlijk. (cat) Dan kan die persoon zeggen dat 'ie een redelijk dikke kont heeft ^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Oeewahahoe. -nieuw woord- Ik vroeg het aan mijn moeder, en die zal er over nadenken : D
    Maar ze had nu wel wat anders aan der hoofd.
    Dit.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Oooooooomg ik wil daar heen! Ben ik blij dat ik dan vakantie heb én niet op vakantie ga. O.O
    Wie wil met mij mee en komt uit Leeuwarden of Friesland? ='D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    xGORGEOUS schreef:
    Oooooooomg ik wil daar heen! Ben ik blij dat ik dan vakantie heb én niet op vakantie ga. O.O
    Wie wil met mij mee en komt uit Leeuwarden of Friesland? ='D


    Ik en Conspiracy willen mee ik je kontzak (nerd)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    daaaaaaan heb ik waarschijnlijk repetitieweek o.o
    oneerlijk. :x

    Ik wil... x3

    maar mag vast niet


    We can only learn to love by loving.

    Ik wil er wel heen maar het is een beetje te ver weg denk ik . Mijn ouders zouden mij nooit willen brengen daarheen .-zucht-

    Tfoee.. dan ben ik in marokko --

    Ik ga met een vriendin van me.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mellifluous schreef:
    (...)

    Ik en Conspiracy willen mee ik je kontzak (nerd)


    Jaaaaaa (cat)
    Mogen wij in je kontzak?
    Dan lijkt je kont ontploft (nerd)

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Jaaaaaa (cat)
    Mogen wij in je kontzak?
    Dan lijkt je kont ontploft (nerd)


    Ja, en dat is dan weer eens handig voor ons want dan is er op het concert naast jou plaats voor ons (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Neeeeee :'(
    Is er eindelijk een concert van Lady GaGa, ben ik op vakantie ><


    ok

    Gaga komt ook in Juli naar België. Afsluiter Vrijdag op Rock Werchter op het kleine podium 8D
    -ik mag niet gaan want ik krijg een LTD* als ik goede punten heb-

    *LTD = Gitaar merk. Ik krijg de F50 ook wel de gitaar van Yu van Cinema Bizarre [Vikki 8D]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    ik wil wel.
    maar ik mag toch niet ik ga in mei al naar veel conserten dus maken me ouders er vast een probleem van. --'


    Music is my fxcking drug. &#9835;