• Op je profiel/templates kan je alleen maar een kleur als achtergrond kiezen. Maar zou het niet kunnen op een plaatje op je achtergrond te zetten, zodat het helemaal origineel wordt? ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ja, omdat het dan nóg persoonlijker wordt.
    Nee, omdat het nu soms al heel onduidelijk en rommelig is en het dan alleen nog maar erger zou worden.

    Volgens mij is Q geen kleurencircus. :X
    Ik denk dat we al heel blij mogen zijn met de oorspronkelijke templates. ^^

    Volgens mij was dit ooit al gevraagd. Weet het antwoord iig niet meer dan. x]
    Maar zelf ben ik er niet zo voor, gaat het wrs nog drukker worden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij is deze suggestie al een keer geweest..?
    Iig is Q een quizzen site en is (vind ik) dat hele gedoe met die templates al heel wat.


    I clicked my heels and wished for you.

    was dat niet afgeslagen omdat de site dan trager ging of zo?


    You're a star in heaven.

    Dit was toch al eens voorgesteld?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Oww xD
    Slotje? :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Hier is all een topic over denk ik ><

    En zoals hierboven word gezegt .

    Is al eens voorgesteld en ik geef weer mijn mening:
    Onnodig dan word de boel nóg onoverzichterlijker. Want sommige uploaden dan van die irritante felle plaatjes en dan zie je niets meer --' Die templates vind in al erg genoeg.

    Dit was al voorgesteld maar ik denk niet dat Rutger hier al had op geantwoord.btw:ik ben voor.^^


    I need you like a heart needs a beat

    Dat zou ik echt graag willen :]
    Maar dan wordt het wel een beetje rommelig en dat wil ik juist niet X]


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..

    Slotje.


    Bored.

    Hier zijn al heel veel topics Over geweest ;3. Maar ik denk dat het ook wel vervelend word, dat je bvb je text niet meer ziet ofzo. of je plaatje ziet er heel verkracht uit ;3.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.