• Ja,Ik zit dus straks helemaal alleen thuis,Omdat hier in stadskanaal Knoalsternacht is.Dat is een groot feest op het centrum,En omg 0.o Ik ga daar niet heen omdat daar allemaal dronken gastjes lopen,en mij allemaal plat drukken.En echt waar elk jaar is het daar facking saai. Maar aangezien me broer morgen jarig is,gaan ze vanacht met z'n allen heen. En dus zit ik straks alleen thuis,alleen ik weet dus niet wat ik moet gaan doenÖ Weten jullie iets leuks voor als je snachts alleen thuis bent? x']

    Of anders kom me maar opzoeken!Dan ben ik niet meer zo alleen! xD

    x


    Sometimes it's best not to care.

    Heartbounce schreef:
    (...)

    Muziek hard opzetten,TMF erbijaan. Drank pakken,en dronken worden! x']

    x

    nou als jij drank wil hebben, moet je eerst de kamer van me ouders proberen in te sluipen,, en maar hopen dat ze niet wakker worden xD,

    omg >.< ik een een fopspeen in me bek >.<


    Nvt

    JoyceLoveTom schreef:
    (...)
    nou als jij drank wil hebben, moet je eerst de kamer van me ouders proberen in te sluipen,, en maar hopen dat ze niet wakker worden xD,

    omg >.< ik een een fopspeen in me bek >.<


    MUHAHAH! (duivel)


    Yay,Fopspeeeeeen! :Y)


    Sometimes it's best not to care.

    Heartbounce schreef:
    (...)

    MUHAHAH! (duivel)


    Yay,Fopspeeeeeen! :Y)

    ik heb er nog 1 (A)
    ja de 2de was voor de halve prijs en ik zocht er eigenlijk 1 voor me sleutelhanger xD


    Nvt

    JoyceLoveTom schreef:
    (...)
    ik heb er nog 1 (A)
    ja de 2de was voor de halve prijs en ik zocht er eigenlijk 1 voor me sleutelhanger xD



    Vet cuuwl! x3.

    (A)


    Sometimes it's best not to care.

    Hee! Mag ik ook nog meedoen! o: *Voelt zich buitengesloten*


    You move me ......... Kurt

    Luminosity schreef:
    Hee! Mag ik ook nog meedoen! o: *Voelt zich buitengesloten*
    mee doen?:P wil je ook een fopspeen dan (hoera)?


    Nvt

    blijf lekker helle nacht op comp
    ik ga nie slapen mijn ouders hebbe ook feest en ik mag om 06.00 het huis uit mijn vriendinnen helpen et verkopen (me moeder is wel thuis gebraht god wat is die dronken!!)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.