• De debieltjes die ELK jaar langs mijn huis rijden zijn er weer.
    Een stoet van ongeveer 2/3 kilometer van vrachtwagens, er zitten dan geestelijk gehandicapten in die toeteren. Gaat een uur lang door.
    En ik heb een gehoorprobleem. Ik hoor weinig, maar hoge en harde geluiden doen pijn. Gata leuk worden. ><
    Heb medelijden met mij, Djalisha en Jalissa.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Noooooooooooooooooo!
    straks komen ze hier langs :'(
    ik ga vluchten, nu het nog kan.

    Ik kan al niet meer --'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ´Die debieltjes´ wat zijn we weer aardig..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    ´Die debieltjes´ wat zijn we weer aardig..


    Nope, maar als jy dat elk jaar opnieuw en opnieuw moet aanhoren en zien zou je ook zo erover denken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee :'), want ze komen hier ook elk jaar langs en ik vind het mooi voor die mensen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb medlijden hoor, meld het als je het overleefd hebt ;3.


    we've only said goodbye with words

    Neee, ze komen ook bij mij volgens mij ><. Vorig jaar wel.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ze zijn al weg, maar 20 minuten dit keer ;D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja, nu ben je heel zielig hoor.
    Sorry, maar als je jezelf dan al zielig vind. Ik werk zelf mee met zo'n convooi. Het is voor die mensen vaak het enige waar ze echt naar uitkijken. Jij kunt de hele dagen door doen wat je leuk vind en waar je zin in hebt. Jij hebt hooguit ouders die je tegenwerken. Zij zitten iedere dag opnieuw 'opgesloten'.


    Bored.

    Maar 1 uur? Nouja, als die gehandicapten het leuk vinden...


    Als je maar een ananas hebt..

    Eh, ja ik vind mezelf zielig, niet omdat het elk jaar zo is maar vooral omdat ik dat gehoorprobleem heb. Voor die mensen is het wel fun. Alleen ik word er langzamerhand gek van. Denk jy dat alleen mijn ouders me opsluiten? Dan heb je het mis.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    FUCK schreef:
    Eh, ja ik vind mezelf zielig, niet omdat het elk jaar zo is maar vooral omdat ik dat gehoorprobleem heb. Voor die mensen is het wel fun. Alleen ik word er langzamerhand gek van. Denk jy dat alleen mijn ouders me opsluiten? Dan heb je het mis.

    Als je weet dat ze komen, waarom blijf je dan thuis? Als je er last van hebt en je weet dat ze komen lijkt het me niet zoveel moeite om even van huis te gaan, ofzo.


    Bored.

    Cristine schreef:
    Ja, nu ben je heel zielig hoor.
    Sorry, maar als je jezelf dan al zielig vind. Ik werk zelf mee met zo'n convooi. Het is voor die mensen vaak het enige waar ze echt naar uitkijken. Jij kunt de hele dagen door doen wat je leuk vind en waar je zin in hebt. Jij hebt hooguit ouders die je tegenwerken. Zij zitten iedere dag opnieuw 'opgesloten'.

    Ik vind het heel leuk voor die kindjes, maar ze mogen het ook op een ander tijdstip doen. Dit jaar was het wat later, daar ben ik erg blij mee. De voorgaande jaren was het meestal al rond 7uur.

    Fragile schreef:
    (...)
    Ik vind het heel leuk voor die kindjes, maar ze mogen het ook op een ander tijdstip doen. Dit jaar was het wat later, daar ben ik erg blij mee. De voorgaande jaren was het meestal al rond 7uur.

    Om 7 uur in de ochtend? Ö Ja, dan heb je reden tot klagen. Maar rond deze tijd? Kom op ...


    Bored.

    Een uur duurt lang als je wordt geteisterd bij je oor,veel succes en hopen dat je het overleefd^^


    ..I live by The Number '665',Next to The Devil..