• Omg er is een ongeluk gebeurd
    bij koningendag
    een auto reed dwars door de meenigten heen
    en botste toen tegen de naald(is een monument)
    op

    nu is de vraag was het echt of gewon echt nep
    wat denk jij???

    ik denk nep



    *EDIT*
    BRON: NOS
    Bij de viering van Koninginnedag in Apeldoorn heeft zich een ernstig incident voorgedaan. Het programma voor de rest van Koninginnedag is afgelast.

    Op tv was te zien hoe een zwarte auto vanuit de Loolaan door de menigte reed in de richting van de bus met de koninklijke familie.

    Daarna botste de auto, waarvan de voorruit al beschadigd was, tegen een pilaar. Onduidelijk is of er opzet in het spel is. Het leek erop dat de auto zich in verboden gebied bevond.

    Gewonden
    Bij het incident zijn veertien gewonden gevallen. De gewonden liggen nog op de grond, sommigen worden gereanimeerd. Anderen lijken er ernstig aan toe te zijn.

    Ambulances en brandweerauto's zijn aanwezig. In de lucht hangt een traumahelikopter.

    Bestuurder
    De bestuurder van de auto moest uit het wrak worden bevrijd. Hij wordt ernstig gewond naar het ziekenhuis gebracht. Hij is ook gearresteerd en hij wordt verhoord.

    De koninklijke familie heeft het incident gezien en reageerde geschokt. Prins Willem-Alexander en prinses Máxima keken toe met de hand voor de mond.

    De politie heeft het publiek verzocht weg te gaan. Het publiek vertrekt rustig.

    De politie geeft om 15.45 uur een persconferentie over het incident.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: nieuwsbericht erbij geplakt.)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    ik zit het nu te kijken,

    Like,Omg.. Ö

    LoveLautners schreef:
    (...)
    Oh, nou dat weet ik ook niet. Maar het ongeluk is in ieder geval wel gebeurd.


    ja jammer genoeg wel ja.
    Als die man dat express heeft gedaan had hij echt aandacht nodig hoor..

    Hoor ik het nou goed,,ze gaan niet meer verder..ja wel logisch,14 mensen gewond en dan nog lekker verder vieren..En liggen die mensen in het ziekenhuis:S
    Het is afgelast ja, ze vertelde het nog en keer..

    Hahaha (lol)


    I recycle my thoughts.

    SecondBeva schreef:
    Hahaha (lol)


    vind je dit grappig?:O

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    vind je dit grappig?:O

    Nee maar ik wist niet wat ik moest posten dus zette ik dat maar even.
    Ik vind het niet grappig heur. Ik vind het ziek van die gast :Y).


    I recycle my thoughts.

    SecondBeva schreef:
    (...)
    Nee maar ik wist niet wat ik moest posten dus zette ik dat maar even.
    Ik vind het niet grappig heur. Ik vind het ziek van die gast :Y).


    wou net zeggen:P..
    Ja, ze weten niet of het express is of perongeluk, Die man heeft daarvoor ook al een ongeluk gehad ofzo want hij had veel schade,
    Een hond is nu de auto aan het onderzoeken enzo..

    ik zag het op tv xD
    xx


    /

    De man in de auto zou onder de invloed van drugs zijn geweest.


    the world comes to life.

    serenaxgeorg schreef:
    Omg er is een ongeluk gebeurd
    bij koningendag
    een auto reed dwars door de meenigten heen
    en botste toen tegen de naald(is een monument)
    op

    nu is de vraag was het echt of gewon echt nep
    wat denk jij???

    ik denk nep


    Dus jij denkt dat dit nep is? Er zijn 14 gewonden, het is op tv, en je denkt dat het allemaal opgezet is? Sorry hoor, maar zoiets is al erg genoeg, dat zetten ze niet op. =='


    -

    Ik denk expres. Die auto had al een beschadigde voorruit, hij moet door de barricades zijn heengereden. Hij reed door de menigte, mensen aanrijdend, en op het eind sprong iemand uit de auto (de dader die andere gozer dwong?). Ik denk dat het eigenlijk bedoeld was voor de bus, want die reed net de hoek om.
    Ik zeg: Georganiseerde misdaad, maar niet goed genoeg.
    Wat een teringzooi allemaal.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    O, ik weet het niet, misschien was het een idioot die het op de kongingin gemunt had ofzo..


    Als je maar een ananas hebt..

    Ontopic: dit kan geen ongeluk/toeval zijn. Dat is onmogelijk. Als die auto even wat eerder was geweest had hij op de bus met de Koninklijke familie ingeramd. Dat was waarschijnlijk ook z'n doel.


    -

    ik denk echt, maar wat ik me eigenlijk meer afvraag:
    Waarom, want dat werd gezegd op de radio: 'de koninklijke familie (...) in een openbare bus bla bla nog iets' Waarom zou de koninklijke familie in een connexxionbus gaan rijden!! Althans, ik neem maar aan dat het connexxion is, aangezien dat wel de bekendste openbare bussen zijn ^* waarom zou je voor je lol in een connexxionbus gaan rijden? Die zijn altijd vies, en er zit altijd wel ergens kauwgom geplakt ><

    Er is een dode vertelde ze op tv. Er is een lijkwagen gekomen.

    *ik zal even een nieuw topic maken dat ik ook kan editen*


    i need you like a heart needs a beat.