• Lol, heb 'm al een keer of vijf achterelkaar gekeken -levenloosheid- :'DD



    Krijg er wel koppijn van :'3


    i put the fun in funeral

    Daar doe ik niet meer aan. De laatste keer toen ik dat deed liep ik regelrecht met m'n kop tegen de muur aan.:W

    YAY!


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Chimera schreef:
    Daar doe ik niet meer aan. De laatste keer toen ik dat deed liep ik regelrecht met m'n kop tegen de muur aan.:W


    Omg, handig :'D. Een vriend wie me dit filmpje stuurde, vertelde dat hem hetzelfde gebeurde :W


    i put the fun in funeral

    Ik heb al hoofdpijn dus ik begin er niet aan (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    I almost threw up.(no_chears)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Moet je daarvan duizelig worden? Zo ja, dan klopt er iets niet in mijn hoofd.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    :S ik voel me niet lekker...


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Haha, echt lol xDxD

    Alles draait nu


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Kaulitzcest schreef:
    Moet je daarvan duizelig worden? Zo ja, dan klopt er iets niet in mijn hoofd.


    Als je goed naar het zwarte puntje in het midden blijft kijken en daarna om je heen kijkt, hoort alles te gaan draaien :'D. Misschien helpt het om je op een voorwerp focussen.


    i put the fun in funeral

    Mijn kast gaat scheef :') Geweldig.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Het werkt bij mij echt altijd maar iets van 3 seconden ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgens mij moet je dit niet doen als je stoned bent lol.


    Advice is what we ask for when we know the answer, but wish we didn't.

    Halverwege zat 'ie opeens vast, maar dat was al genoeg om de hele kamer rond te laten draaien. @_@


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Audacity schreef:
    (...)

    Als je goed naar het zwarte puntje in het midden blijft kijken en daarna om je heen kijkt, hoort alles te gaan draaien :'D. Misschien helpt het om je op een voorwerp focussen.


    Nogsteeds niet, lol


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Ik kijk NOOOIT meer van dat soort filmpjes, toen ik like.. 10 was ofzo, keek ik zo'n filmpje, zat ik 5 minuten te staren, ineens een fucking zombie beest die keihard ging gillen, goddamn ik viel van m'n stoel af en keek nooit meer een hypnose filmpje.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”