• En ik heb geen hooikoorts O.O EN MIJN OGEN BRANDEN en ik vind het heel pijnlijk :x

    dus wat kan het zijn ??


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook O.O En ik eb ook geen hooikoorts... Maar ze jeuken echt verschikkelijk, vooral 's avonds en 's ochtends en dan zijn ze helemaal rood T.T
    Het is gewoon een allergie waarschijnlijk. Bij mij geen standaard, want op die standaard hebben ze al getest.


    Your make-up is terrible

    Dat heb ik soms ook wel eens. En dan ga ik helemaal zitten wrijven, en dan gaan mijn lenzen weer op verkeerde plekken zitten en dat is niet louk. Maarja, ik weet ook niet wat het dan is, want ik heb ook geen hooikoorts voor zover ik weet.


    rules don't stop me

    Je hebt waarschijnlijk ontstoken ogen. Het enige dat je daar tegen kunt doen is warm water er tegen brengen. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het kan komen door lang naar een scherm te kijken.

    Ik heb geeen idee, heb er geen last van ;o..


    I don't need words to feel those lips.

    nerveus schreef:
    Je hebt waarschijnlijk ontstoken ogen. Het enige dat je daar tegen kunt doen is warm water er tegen brengen. :)


    Dat is niet het enigste, en dat moet je dus ECHT NIET doen. Je moet uitgekookt water nemen, want dan zijn de bacterien dood.
    En anders ga je naar de dokter en krijg je oogdruppels of zalf.


    Your make-up is terrible

    ik hoop voor je dat het snel overgaat, maar ik weet niet wat het is. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Dat is niet het enigste, en dat moet je dus ECHT NIET doen. Je moet uitgekookt water nemen, want dan zijn de bacterien dood.
    En anders ga je naar de dokter en krijg je oogdruppels of zalf.
    Ik bedoel ook gekookt water! Dat wordt van zelfsprekend warm!(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)Ik bedoel ook gekookt water! Dat wordt van zelfsprekend warm!(flower)


    Whaha ja okay x']
    Ik ga altijd voor ik ga slapen met een nat doekje op mijn ogen op bed liggen, dan jeuken ze 's nachts niet.


    Your make-up is terrible

    Misschien zit er iets in je oog, bijvoorbeeld make-up?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Heb ik ook wel eens, bij mij komt het door een slaaptekort, dus ik moet dan een keer een nacht lang slapen, en dan is het weg.
    Het doet alleen wel pijn om mijn ogen dicht te doen dan:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Verkeerde make up/make up remover?
    Ik krijg daar altijd rode pijnlijke ogen van.. [remover dan, qua make up kan ik alles wel hebben]


    Mew <3

    Heb ik oowk wel eens, ik hou ze dan altijd dicht. en probeer er weer gewoon mee te kijken enzo Ö


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Je zit teveel achter je beeldscherm :Y). Bij mij zijn ze ook heel vaak droog, maar dat komt meer door m'n lenzen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb dat ook weleens gehad, of je zit te lang achter de pc of je hebt met je handen in je ogen zitten wrijven [damn ik heb de hele nacht brandende traanogen gehad^^] of er zit make-up in je ogen :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT