• //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Raises hand.
    Always and eternally lifeless. That's a synonyn for my name. So lifeless that I'm writing in English and I don't even give a fxck if I make any (grammatical) errors while writing this completely insane, wicked, useless message.

    i like useless messages. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    nou zeg. :o
    dan ga ik ook. :'D
    ik wil lezen
    ik heb mijn boek eindelijk n_n
    ciao baby's <33

    Byebye!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben moe. Maar heb geen zin om te slapen xd

    Spam bericht 5;
    Dit begint onderhand wel te vervelen ><


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    HappyKiss schreef:
    Iedereen die hier in het topic is is dus levenloos.

    kan je zeggen..xD^^:Y)

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    http://www.youtube.com/watch?v=BKY0RejvuoQ
    Dat nummer is zo leuk xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:48 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Weet je wat, ik ga schrijven.
    Er was eens een kind, laat ik zeggen puber. Of adolescent. Whatever. Dat kind zat achter de pc en schreef talloze nutteloze berichten op een internetforum. Het was donker, de schaduwen vielen in en het licht koos het hazenpad. Ten einde raad probeerde het kind de lampen aan te krijgen maar alle pogingen faalden. Ze liep naar de kelder om een paar kaarsen te zoeken maar een windvlaag blies de deur dicht. Kelder op slot. In angst en paniek trok ze aan de deur, ze stompte, sloeg, huilde en schreeuwde om hulp. Geen gehoor. Opeens kwam er een geest opdagen. Jawel, het was dé Elvis Presley in persoon. Nou ja, in persoon, in geestvorm. 'Ik ga je opeten en dan word jij voor eeuwig mijn slaaf!' riep hij duivels. Doodsbang keek het kind hem aan. 'Neee..!' riep ze huilend. Ze kreeg een paniekaanval en viel flauw. Elvis wilde haar naar zijn duistere onderaardse rijk sturen maar werd bruut verstoord. Ineens ging haar mobiel af: 'Waahh! I feel good! Nanananananana.' Elvis schrok zich kapot en kreeg een hartaanval. Hij verliet het huis en werd nooit meer gezien. En het meisje? Ze werd de volgende dag gevonden door haar ouders. Ze kon zich niks meer van het voorval herinneren.

    Haha, geweldig.

    Ging dat nutteloze forum berichten toevallig over mij? xd


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Aurelia schreef:
    Weet je wat, ik ga schrijven.
    Er was eens een kind, laat ik zeggen puber. Of adolescent. Whatever. Dat kind zat achter de pc en schreef talloze nutteloze berichten op een internetforum. Het was donker, de schaduwen vielen in en het licht koos het hazenpad. Ten einde raad probeerde het kind de lampen aan te krijgen maar alle pogingen faalden. Ze liep naar de kelder om een paar kaarsen te zoeken maar een windvlaag blies de deur dicht. Kelder op slot. In angst en paniek trok ze aan de deur, ze stompte, sloeg, huilde en schreeuwde om hulp. Geen gehoor. Opeens kwam er een geest opdagen. Jawel, het was dé Elvis Presley in persoon. Nou ja, in persoon, in geestvorm. 'Ik ga je opeten en dan word jij voor eeuwig mijn slaaf!' riep hij duivels. Doodsbang keek het kind hem aan. 'Neee..!' riep ze huilend. Ze kreeg een paniekaanval en viel flauw. Elvis wilde haar naar zijn duistere onderaardse rijk sturen maar werd bruut verstoord. Ineens ging haar mobiel af: 'Waahh! I feel good! Nanananananana.' Elvis schrok zich kapot en kreeg een hartaanval. Hij verliet het huis en werd nooit meer gezien. En het meisje? Ze werd de volgende dag gevonden door haar ouders. Ze kon zich niks meer van het voorval herinneren.

    haha,:Y)

    Ik heb net 17 Again gezien ;D Echt leuke film (HINT HINT)


    I live for the applause, you will die for it.

    Corpse schreef:
    Ik heb net 17 Again gezien ;D Echt leuke film (HINT HINT)

    ja?

    miss moet ik daar dan toch nog eens heen..xD^^

    maar ik wil ook nog naar Bride Wars..xD^^

    //

    [ bericht aangepast op 21 feb 2018 - 18:49 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ik ben in mijn spammood. Bij dezen, hoog geeerd publiek: nog een verhaaltje.
    Er was eens een groepje mensen. Ze leefden in een compleet dood dorp waar verhalen van de een op de ander gingen. Laat ik er ook bij vertellen dat ze zich niet echt.. gemiddeld kleden. Daarom werd hen de toegang geweigerd tot uitgaansclubs. Ze baalden hier ontzettend van. Vooral de club Firefighter had ze linea recta de uitgang gewezen onder het mom van 'freaks niet toegestaan.' Ze werden zo nijdig en besloten dat dit de druppel was. 'aankomende zaterdag houden ze hier een feestje. we gaan undercover en saboteren de boel,' was het plan van Pino. Elmo en Koekiemonster waren het ermee eens. Verkleed als hippies kwamen ze gemakkelijk binnen. Pino ging nietsvermoedend achter de bar staan. Elmo en Koekiemonster sloegen de DJ neer. 'Dames en heren. Speciaal voor deze avond hebben wij een paar nummers in de rij staan die niet kunnen wachten om af gedraaid te worden! We beginnen met een zalig opwarmertje: Slayer - Reigning Blood.' Stilte. Doodse stilte. 'Oke, dat waarderen jullie niet zo, kennelijk. Ah. Hier, nog een leuke: Children of Bodom met..' 'Wij willen die rotherrie niet!' Ze begonnen te protesteren. Elmo en Koekiemonster hadden door dat het misliep en gooiden het licht uit. Ze plunderden de voorraad Breezers in het donker en vlogen er gauw vandoor. Ze sloten de deur af terwijl het volk binnen opgesloten gedoemd was naar Slayer te luisteren. Tevreden liepen ze naar buiten. 'geef me de vijf.'

    hahah, cool!