• Dit heeft misschien wel niks met liefde te maken. Maar toch?

    Met de dag voel ik me rotter. elke dag gebeuren er rot dingen. Ik word elke dag agressiefer, verdrietiger en depressiefer.

    Allemaal wat er nou speelt. Ik slaap niet, rook weer heel veel, maak erg veel ruzie met sommige mensen, word naar huis gestuurd en geschorst, en weet ik veel wat. het gaat zo rot allemaal.

    Niks loopt zo als ik het wil. Moet ik nou gewoon denken: Het intresseert me niet meer en denk alleen maar aan mezelf en niet meer aan anderen? Moet ik gewoon mijn folderwijk tijdelijk afzeggen, niet naar school gaan en gewoon de tijd nemen om bij te komen? WAT MOET IK DOEN!

    Ik heb gewoon helemaal nergens meer zin in. De helft van de dag lig ik te slapen. Niks intresseert me meer. Op school ben ik al niet vaak meer te vinden.

    Ik kan nu wel in tranen uitbarsten maar ik doe dat gewoon niet.

    Wat moet ik doen? Donderdag heb ik weer een gesprek. Ik ga overleggen wat het beste voor me is. Kan eigenlijk niet meer langer wachten. In therapie gaan voor de 3e keer? Rust nemen? Gewoon graffiti spuiten? want dat is een heerlijk rustgevend gevoel. Ik weet het niet meer.

    Of gewoon dagen lang proberen te slapen en me bed een week niet uit komen. Ook niet voor eten aangezien ik een koelkast in me kamer heb.

    P.s. Ik vraag aan me ouders of ik een vervanger voor mijn folders kan vinden voor 6 tot 8weken ofzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Jezelf zielig gaan zitten vinden en niks uitvoeren maakt alleen maar dat je nog minder gemotiveerd raakt om iets aan de situatie te doen. Maak daarom een plan, en ga direct [dus niet morgen/zometeen] aan de slag. Je zult merken dat je vanzelf energie krijgt, juist als je dingen gaat doen.
    Ik klink net als een intelligent persoon . o.O


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Wat ís het probleem eigenlijk?


    No growth of the heart is ever a waste

    Je moet je ergens op afreageren. niet op mensen, iets anders.
    En je bent depressief, dus kzou maar naar de dokter gaan. Kheb da ookk, alleen ben ik meer ironisch bezig en haat ik iedereen om mij heen en wil ik iedereen voor zn gezicht uitlachen.
    En barst gewoon uit in die tranen! Wie of wat houdt je tegen? Het is doodnormaal en het is helemaal niet stom ofzo. Dan voel je je opgelucht.
    En je moet tegen iemand praten, je ouders, of beste vriend, zus/broer, weetikveel! Iemand die tenminste de moeite neemt om te luisteren.
    Je komt er wel overheen, je bent niet de enige die dat heeft.
    Zoals in The Catcher in The Rye staat:

    Among other things, you'll find that you're not the first person who was ever confused and frightened and even sickened by human behavior. You're by no means alone on that score, you'll be excited and stimulated to know. Many, many men have been just as troubled morally and spiritually as you are right now. Happily, some of them kept records of their troubles. You'll learn from them - if you want to. Just as someday, if you have something to offer, someone will learn something from you. It's a beautiful reciprocal arrangement. And it isn't education. It's history. It's poetry.

    Klopt toch? De helft van de bevolking voelt zich zoals jij.
    En ik zou echt is de dokter zien ofzo, mss kan je anti-depressiva krijgen bijvoorbeeld. En over die krantenwijk, da's goe opgelost ^^
    En school moet je echt niet verwaarlozen. Het is belangrijk en als je eens een tijdje down bent is nog steeds niet de reden om het op te geven. Op dn duur zou je daar spijt van krijgen en dan moet je een jaar over doen en wie wil dat nu? Daar krijg je een hoop zorgen mee. En ik zou is vaker naar buiten komen als jou was, frisse lucht werkt goed tegen de stress en de zenuwen enzo. (':
    En kijk is naar 'Igby Goes Down'.
    Of lees "The Catcher in The Rye" van J.D. Salinger (Int nederlands: De vanger in het graan; De vanger in het koren; of Puber).
    Dat helpt soms wel ;D.

    Verder kan ik niet veel zeggen. Volgens mij ben je gewoon depressief.
    Dat heb ik nu ook nogal hard (':
    [/Huilen helpt btw.]


    Where there is a sea there are pirates...

    Zielig doen helpt niet, neem je leven in handen en doe er wat mee.

    Je zou een tijdje rust kunnen nemen...? Idk


    "I shut my eyes in order to see.'

    dat halve dgn slpn en zo zou ik probere te stoppen want zo ga je je alleen maar minder en minder fit voelen. Je maakt je beter frisjes en gaat wandelen,fietsen, weg met vrienden
    enja ga grafitti spuiten;) als het je rust geeft wat houd je dn tgn?
    en dude ik vind het echt kut voor je dat je je zo voelt maar iedereen heeft wl eens kutmomenten:( & we moeten erdoor
    & je zet beter door met school;) komaan het lukt je wel nog 1trimestertje en dan de rest van de vakantie geen zorgen er meer over;) het lukt je wel^^
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Graffiti spuiten, daar moet je niet mee stoppen, btw.
    Het is creatief enzo, en van creativiteit word je kalmer en ontspannen enzo.
    Dat moest er nog bij (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Huilen kan inderdaad goed doen,
    als je dat gaat inhouden, wordt het alleen slechter.
    En je moet denken dat na elke slechte periode, een goede komt.
    Dat is gewoon een feit.

    Ik zit nu met 1 probleem.

    Ik wil vannacht wel graffiti spuiten maar mijn spuitbussen zijn al een maand op. Heb 1 maand geleden een hele grote gemaakt van Dr.Pepper onder een brug. Alleen nu heeft net 1 week geleden die schijtgemeente het weggehaald. Alle werk en geld om niks! Het heeft me 10tallen euro's gekost en wat bijna 20 spuitbussen nodig.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ??wat is het probleem (staat er niet bij toch?)
    Ik zie hem niet staan hoor.

    maar in elk geval grijp je ding en geniet van je leven. Je hebt maar 1 kans

    XxNeela


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik denk dat je met dit topic niet veel erkenning zult krijgen Damian. Ik weet dat je hulp en steun nodig hebt. Maar veel zullen dit zien als een iritant, nutteloos, en om aandacht schreeuwend topic. Zoals vele al zeggen (niet gemeen bedoelt, maar je moet dit echt eindelijk is een keer horen.)
    "Pak je zelf nu eindelijk is bij elkaar en ga wat doen met dat leven van je en ga niet zielig lopen doen want daar schiet niemand iets mee op."


    Wie du mir, so ich dir.

    Damian schreef:
    Ik zit nu met 1 probleem.

    Ik wil vannacht wel graffiti spuiten maar mijn spuitbussen zijn al een maand op. Heb 1 maand geleden een hele grote gemaakt van Dr.Pepper onder een brug. Alleen nu heeft net 1 week geleden die schijtgemeente het weggehaald. Alle werk en geld om niks! Het heeft me 10tallen euro's gekost en wat bijna 20 spuitbussen nodig.

    Vraag aan een vriend of die nog spuitbussen heeft ofzo?
    Of ga anders morgen spuitbussen kopen en doe dat dan morgennacht?


    Where there is a sea there are pirates...

    Btw, je moet er foto's van maken, dan heb je het tenminste ergens voor gedaan. of hebben jullie daar geen park ofzo waar je graffiti mag spuiten?
    Wij hebben da in Belgie.


    Where there is a sea there are pirates...

    @Neela.
    Je hebt inderdaad maar 1 leven en die zou ik maar niet vergooien. Een 2de kans krijg je volgens mij niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Damian schreef:
    Ik zit nu met 1 probleem.

    Ik wil vannacht wel graffiti spuiten maar mijn spuitbussen zijn al een maand op. Heb 1 maand geleden een hele grote gemaakt van Dr.Pepper onder een brug. Alleen nu heeft net 1 week geleden die schijtgemeente het weggehaald. Alle werk en geld om niks! Het heeft me 10tallen euro's gekost en wat bijna 20 spuitbussen nodig.

    wt dacht je van legale muren? zoek muren waar ze grafitispuiters toelaten (of mss zelfs zoeken om de muur wt op te fleuren)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....