• Dit heeft misschien wel niks met liefde te maken. Maar toch?

    Met de dag voel ik me rotter. elke dag gebeuren er rot dingen. Ik word elke dag agressiefer, verdrietiger en depressiefer.

    Allemaal wat er nou speelt. Ik slaap niet, rook weer heel veel, maak erg veel ruzie met sommige mensen, word naar huis gestuurd en geschorst, en weet ik veel wat. het gaat zo rot allemaal.

    Niks loopt zo als ik het wil. Moet ik nou gewoon denken: Het intresseert me niet meer en denk alleen maar aan mezelf en niet meer aan anderen? Moet ik gewoon mijn folderwijk tijdelijk afzeggen, niet naar school gaan en gewoon de tijd nemen om bij te komen? WAT MOET IK DOEN!

    Ik heb gewoon helemaal nergens meer zin in. De helft van de dag lig ik te slapen. Niks intresseert me meer. Op school ben ik al niet vaak meer te vinden.

    Ik kan nu wel in tranen uitbarsten maar ik doe dat gewoon niet.

    Wat moet ik doen? Donderdag heb ik weer een gesprek. Ik ga overleggen wat het beste voor me is. Kan eigenlijk niet meer langer wachten. In therapie gaan voor de 3e keer? Rust nemen? Gewoon graffiti spuiten? want dat is een heerlijk rustgevend gevoel. Ik weet het niet meer.

    Of gewoon dagen lang proberen te slapen en me bed een week niet uit komen. Ook niet voor eten aangezien ik een koelkast in me kamer heb.

    P.s. Ik vraag aan me ouders of ik een vervanger voor mijn folders kan vinden voor 6 tot 8weken ofzo.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Instinctive schreef:
    Btw, je moet er foto's van maken, dan heb je het tenminste ergens voor gedaan. of hebben jullie daar geen park ofzo waar je graffiti mag spuiten?
    Wij hebben da in Belgie.


    Park is hier niet. Komt misschien wel.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    skatebaan??
    of je koopt zo een bord dat je thuis het kan maken. en dan kan niemand het slopen of verpesten enz


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Damian schreef:
    (...)

    Park is hier niet. Komt misschien wel.

    Voila. Dan moet je even wachten enzo.
    & Thefuck?
    Waarvoor halen ze dat van de muur? Het is toch niet int midden van't stad ofzo? Alleja, dat stoort toch niemand? Het is geen seksplaatje ofzo, (toch? o.O') dus ik vind dat ze er geen recht op hebben.
    Ik word daar echt ziek van. Schijnhelige klootzakken, godverdomme.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Voila. Dan moet je even wachten enzo.
    & Thefuck?
    Waarvoor halen ze dat van de muur? Het is toch niet int midden van't stad ofzo? Alleja, dat stoort toch niemand? Het is geen seksplaatje ofzo, (toch? o.O') dus ik vind dat ze er geen recht op hebben.
    Ik word daar echt ziek van. Schijnhelige klootzakken, godverdomme.

    Echt wel he!

    Jaren op geoeffend. 4 uur mee bezig geweest, 150 euro aan uitgegeven, en die kutgemeente haalt het zomaar weg. Het was een hele mooie grote graffiti van een aangepaste in mijn eigen stijl Dr.Pepperfles. Had er zelfs mijn handtekening onder gemaakt en bij gezet, 101 % copyright by Damian Sechi met handtekening.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Instinctive schreef:
    @Neela.
    Je hebt inderdaad maar 1 leven en die zou ik maar niet vergooien. Een 2de kans krijg je volgens mij niet.

    misschien krijg je wel een 2e kans, maar misschien ook niet. ik zou dit leven iig niet gaan vernaaien en niets doen. ik zou langzamerhand weer naar school gaan en kijken hoe dat voelt. misschien helpt therapie dit keer wel? ik zou gewoon gaan. maak wat van je leven, kom op!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.