• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen geven te veel huiswerk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Mee oneens! :O
    don't hate me! ik heb een reden.
    het zijn namelijk niet de scholen die te veel huiswerk geven.
    het zijn de dikkopjes die zichzelf leraren noemen! :O


    What’s your existence measured by?

    Niet mee eens. Op de basisschool kreeg ik haast geen huiswerk en nu op de middelbare ook al niet :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Niet mee eens. Op de basisschool kreeg ik haast geen huiswerk en nu op de middelbare ook al niet :P


    als dat niet lekker is weet ik het ook niet meer -.-


    What’s your existence measured by?

    een beetje mee eens,
    het hangt af van school tot school. Sommige scholen zijn niet normaal met hun huiswerk, maar ik krijg zelden huiswerk. ^^


    You'll never dream alone. <3

    Feit >< en dan geven ze 3 toetsen op een dag ook; hallo hou daar rekening mee dat we nog een leven hebben -_- komen we thuis van school, mogen we nog een eindje gaan werken :'D

    Mee eens.
    C'mon, we zitten al elke schooldag zeven uur achter die banken, sommige acht uur, en dan gaan ze ons ook nog eens huiswerk meegegeven? Noooo hell no, dat gaat te ver.

    Niet mee eens maar dat verschilt natuurlijk ook per school (krul). Ik ben het er wel mee eens dat ze ons wat meer tijd moeten geven in de les voor ons huiswerk zodat we dan ook nog vragen etc. kunnen stellen.


    I recycle my thoughts.

    Mee eens. Maar het ligt er aan of je op jouw goede niveau zit. ALs je op het gymnasium zit en je bent zo slim heb je het mss wel zoaf snappie????

    tog wel mee eens denk ik..

    meeste vrienden van me zitten op andere school dan mij en krijgen bergen huiswerk en hebben dus bijns nooit tijd vrij om wat leuks te doen en met iemand af te spreken..
    ik zelf heb nooit huiswerk:$ maar ik zit wel in 2e klas...


    balub ^^.

    Mee eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik weet het niet helemaal zeker.. ik denk dat het sowieso wel nodig is om huiswerk te geven. Maar waar ik me aan irriteer is dat er op mijn school leraren zijn die meer hun uren afwerking i.p.v. anders les geven omdat de gene waarvoor ze het horen te doen daar baat bij hebben! en dan maar vreemd opkijken dat de cijfers kelderen bij leraar wisselingen en dat soort dingen ==* Ik heb het al meerdere keren aan gekaart'.. zucht..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    MEE EENS :D

    hebben we al de heledag op school moeten leren, geven ze ook nog werk voor thuis mee -_-

    Ligt eraan wie je als docent hebt.
    Zoals bij wiskunde,dat wijf bij ons spoort niet, 2 parafraven zonder uitleg gelijk huiswerk:S
    Nederlands is relaxt,zegt wel: hebben jullie gemaakt,maar kijkt niet na,,dus maak ik het niet.
    Engels heb ik nooit wat voor, is zo makkie dat ik snel af heb.
    ZW(zorg & welzijn) helemaal niks voor.
    Maarschappij ook nooit


    dus voor mij valt het wel mee,

    Mee Eens.

    Ik weet niet, denk Mee eens.
    Vind je het gek dat we soms ons huiswerk niet afhebben? We willen ook vrije tijd. Sociale contacten zijn ook heel belangerijk, zo blijf je ook in een goeie mood. In een slechte mood kun je toch niet leren?


    I live for the applause, you will die for it.