• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen geven te veel huiswerk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    soms mee eens...
    sommige leraren heel veel sommige haast niet.. ik zit er niet mee


    Love makes you feel perfect :D

    eens :)


    Gilles (ll)

    Niet mee eens, de leerlingen doen gewoon te weinig in de les, en daardoor lijkt het veel.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Mee Eens :Y)

    Tsja, als zij anders de leerstof niet afkrijgen aan het eind van het jaar is het gewoon nodig hea. Dus het boeit me niet zoveeel. Heb nu examens, dus ik heb er op dit moment geen last van.


    I want my bloody cheese now!^^

    Agree.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Prodigy schreef:
    Hier ben ik het mee eens.
    Als ze in school niet zo snel over alle onderwerpen zouden gaan en ons tijd zouden geven om alles te begrijpen, hebben we al dat huiswerk niet nodig. Scheelt ook alweer in verbeterwerk.

    Mee eens,
    meestal laden ze ons toch op met bakken werk. >-<

    HELEMAAL MEE EENS


    Ik word gek van wat ik allemaal moet doen.


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Prodigy schreef:
    Hier ben ik het mee eens.
    Als ze in school niet zo snel over alle onderwerpen zouden gaan en ons tijd zouden geven om alles te begrijpen, hebben we al dat huiswerk niet nodig. Scheelt ook alweer in verbeterwerk.


    Ik oowk xD


    Bill is lekker.

    Mee eens. Het is al erg genoeg dat we acht uur op school moeten zitten, dan moeten we nog eens massa's huiswerk maken. Ik wil ook nog vrije tijd hoor. >-<

    mo0nXlo0n schreef:
    Tsja, als zij anders de leerstof niet afkrijgen aan het eind van het jaar is het gewoon nodig hea. Dus het boeit me niet zoveeel. Heb nu examens, dus ik heb er op dit moment geen last van.

    daar zit ook wel wat in....:Y)

    mee eens.
    ik heb soms zoveel huiswerk dat ik het niet allemaal af krijg,
    daar leer je dan lekker veel van. --'


    AAP

    Prodigy schreef:
    Hier ben ik het mee eens.
    Als ze in school niet zo snel over alle onderwerpen zouden gaan en ons tijd zouden geven om alles te begrijpen, hebben we al dat huiswerk niet nodig. Scheelt ook alweer in verbeterwerk.


    Listen to what we're not saying..

    Mee eens.

    Ze moeten ons ook eens vrije tijd gunnen. Wij tieners hebben al te weinig vrije tijd.


    In Italië tot en met 26 juli! :D