• De stelling van vandaag luidt:
    Scholen geven te veel huiswerk

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Een beetje mee eens en een beetje niet
    Bij ons geven ze de ene keer wel veel op de andere keer weer heel weinig


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ik ben Nerd want ik ben het oneens.. Maar dat komt denk ik ook omdat ze bij ons haast helemaal niet tot geen huiswerk geven.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    oneens,
    Oke, ik heb ook vrij veel huiswerk maar: Zonder al dat huiswerk moeten leraren alle stof in de lessen behandelen en hebben ze dus meer tijd nodig en zit je dus langer op school.


    I am an idiot, I move.

    Mee eens, bij mij valt het huiswerk wel mee, maar mijn vriendin, man O.O"
    Die maakt echt stapels!

    En zoals de meesten al zeiden: In school moet je zo'n dingen maken en niet thuis.
    Sommigen hebben 7-8 uur les op een dag + huiswerk? O.o"


    Let the Night embrace you

    Twijfelgeval. Soms heb ik gewoon geen huiswerk maar als ik huiswerk heb is het echt onwijs veel!


    Let's do this poo

    Ligt aan op welke school je zit, bij mijn toekomstige school krijg je alleen huiswerk als je iets niet hebt afgemaakt.

    Op zich valt het wel mee vind ik. Maar ik maak de helft gewoonweg niet. Ik zit in 4 havo, daar word je geacht zelf in te schatten wat je al dan niet kan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mee eens.
    Teminste bij mij.
    Gewoon niet normaal.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mee eens. Maar ik heb wel eens dat ik bijna helemaal geen huiswerk heb. Maar meestal is het wel veel. Ligt ook aan mezelf. [a']


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mee eens. Bij ons op school zitten ze de hele tijd te zeggen van 'als je 's avonds niet tussen de 2 uur en de 2 en half uur bezig bent voor school, dan leer je te weinig.'
    *slik*, ok dan O_o


    Live for something or die for nothing

    Mee eens :Y) ik wil meer op Q kunnen!!:Y)


    Moving on but never letting go

    klopt, vaak zitten leraren de hele les slap te lullen, en dan mag je thuis lekker alles gaan maken, en dan krijg je voor de vakantie ook nog eens facking veel hw^^

    Eens, bij ons geven ze stof, en dat moet je dan meteen kennen in die les, zodat je "weinig thuis hoeft te doen", terwijl ze morgen over iets hééééél anders hebben wat met gister niet te maken heeft en raak je dus in de war. En bij ons is het zo, na elke vakantie en een langweekend (bijvoorbeeld Pasen) is de eerst volgende schooldag, huiswerkvrij voor alle klassen. Ook voor diegene die Examen - of Mondeling - of Praktijd - Week hebben ;)

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Helemaal eens, je zit al een hele dag op school en dan kom je eindelk thuis en mag je weer beginnen aaneen berg huiswerk. Ik word er gwn depressief vn.


    A. ikmisje.

    mee eens