• 'cause HE LIKES ME! HE LIKES ME!
    jaaa, dat smste mijn crush (of hoe dat ook heet) me gisteren.
    en nu vind ik het dom, want dan ben ik de hele tijd voor niets zo onzeker geweest. :')
    maargoed.
    iemand anders nog een crush waar ie iets over kwijt wil? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    De mijne is te stom om mij op te merken xP Zelfs als ik naast hem zit of voor hem zit in de pauze negeert hij me nog! xD *niet zo leuk mrja =.=' )


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    De mijne is te stom om mij op te merken xP Zelfs als ik naast hem zit of voor hem zit in de pauze negeert hij me nog! xD *niet zo leuk mrja =.=' )

    da's wel balen. o_x
    misschien verandert het nog eens? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, ach driekwart van onze klas gedraagd zich als mensjes uit groep 5 en hij heeft zelf een gigantisch groot ego xP Eigenlijk dan wel raar dat hij het dus niet merkt als een meisje hem leuk vind Ö Met dat ego vang je toch alles op? xP


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oehh dat is leuk n.n
    Euh. Volgens mij héb ik op dit moment niet eens een echte crush ofzo x.x

    SamSacred schreef:
    Ja, ach driekwart van onze klas gedraagd zich als mensjes uit groep 5 en hij heeft zelf een gigantisch groot ego xP Eigenlijk dan wel raar dat hij het dus niet merkt als een meisje hem leuk vind Ö Met dat ego vang je toch alles op? xP

    hahaha
    ik ken het. ik en mn crush hebben samen ook twee dikke ego's, die zetten we samen bovenop de paraplu's. :')
    maar iig, meestal vang je er alles mee op, want ze zijn echt mega groot. :'D misschien heeft ie dan een kleiner ego dan je denkt. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xP klink alsof het bij jullie A Match Made in Heaven is ^^
    Misschien is hij gewoon heel onzeker en doet daarom alsof hij een ego heeft :Y) Zo best logisch zijn eigenlijk xP


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    hahaha match made in heaven nog wel :'D
    nou, we zullen zien.
    maar daar zit misschien wel een kern van waarheid in? maar als dat zo is, moet jij misschien maar op hem afstappen? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geweldig dat he likes you. Ik ben blij voor je poeperdje. :'D
    Mijn crush, neen mijn oogsnoepje van op school, is sexy. En eens denken of ik er nog meer over kwijt kan? Hij is dus sexy, en heeft sexy piercings. Hij heeft stijl en hij is onzeker over zichzelf want hem schattig maakt. ;D Hèhè.
    En hij is vriendelijk, want ik ben al een keer tegen hem opgebotst en hij vorige week tegen mij. En toen verontschuldigde 'ie zich zeer overdreven. En dat was vriendelijk. En donderdag verontschuldigde 'ie zich weer omdat 'ie zogezegd in mijn weg liep. En hij is gewoon sexy dus. ;D

    Nou, ik vind het nog steeds raar dat mijn crush helemaal alleen van mij is ;D sinds vorige week dinsdag ;$


    -

    Unhearted schreef:
    Geweldig dat he likes you. Ik ben blij voor je poeperdje. :'D
    Mijn crush, neen mijn oogsnoepje van op school, is sexy. En eens denken of ik er nog meer over kwijt kan? Hij is dus sexy, en heeft sexy piercings. Hij heeft stijl en hij is onzeker over zichzelf want hem schattig maakt. ;D Hèhè.
    En hij is vriendelijk, want ik ben al een keer tegen hem opgebotst en hij vorige week tegen mij. En toen verontschuldigde 'ie zich zeer overdreven. En dat was vriendelijk. En donderdag verontschuldigde 'ie zich weer omdat 'ie zogezegd in mijn weg liep. En hij is gewoon sexy dus. ;D


    aaaaaaaaaaaaaah isaaa. :'D
    en ik moest toch wel lachen om het woord oogsnoepje. [a] geweldig, die houden we dur in. :')
    en je hebt zeker geen foto?
    en waar zitten die piercings? en hoe heet ie? :o
    en ik vind hè, ja dat vind ik echt, dat je een praatje met hem moet gaan maken. :'D
    xx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xNEE schreef:
    Oehh dat is leuk n.n
    Euh. Volgens mij héb ik op dit moment niet eens een echte crush ofzo x.x

    idd..btw. ik heb er geen..xD^^ denk ik ook..xD

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)

    aaaaaaaaaaaaaah isaaa. :'D
    en ik moest toch wel lachen om het woord oogsnoepje. [a] geweldig, die houden we dur in. :')
    en je hebt zeker geen foto?
    en waar zitten die piercings? en hoe heet ie? :o
    en ik vind hè, ja dat vind ik echt, dat je een praatje met hem moet gaan maken. :'D
    xx

    Haha, ik vind dat ook een leuk woord. Iemand zei dat zo eens tegen mij dat, dat gastje mijn oogsnoepje is. En sindsdien gebruik dat altijd. ;p
    Ik heb foto's waar hij zeer vaag en lelijk opstaat. Als ik 'm niet in school zou gezien hebben en enkel op de foto zou ik 'm lelijk vinden zelfs. Gelukkig is 'ie in het echt sexy. :9~ Haha. Maar hij noemt Charlie, al noemde ik 'm in het begin altijd piercingboy. En hij is half Engels en half Belgisch. :'D En hij heeft zo'n piercing zoals die Alex Evans, zo onder zijn lippen twee bollekes. >-< Die Alex heeft Charlie nagedaan ofzo. ;d En dan heeft 'ie twee bollekes zo naast zijn oog. Best sexy. :9~:9~
    Valt het op dat ik hem echt sexy vind? x'D
    En iedere keer had ik er een heel kort praatje mee. Maar hij is verlegen. En ik dan eigenlijk ook wel. Maar ik vind 'm goed als oogsnoepje. ;d
    xx.
    (wat een lap tekst)

    Mijn Crush vind me leuk maar niet leuk genoeg, like wat meot je daar mee?! XD


    -

    oh gossie isaaaa :'D
    je kwijlt kind. kwijlbakkie? :'D
    en Charlie. n_n dat is zó'n leuke naam! :'D ik meen het. :'D en piercings zijn heet en isaa kwijltttt. :'D
    kan het iets worden denk je?
    maar idd, sommige mensen, inclusief ik, staan altijd lelijk op foto's. :'D ik zie er in het echt denk ik ook heul anders uit dan op de foto. ><
    xxx


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ShellysANUS schreef:
    Mijn Crush vind me leuk maar niet leuk genoeg, like wat meot je daar mee?! XD

    dat is gewoon zwaar naaiend. ik kan er niets anders voor bedenken. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.