• 'cause HE LIKES ME! HE LIKES ME!
    jaaa, dat smste mijn crush (of hoe dat ook heet) me gisteren.
    en nu vind ik het dom, want dan ben ik de hele tijd voor niets zo onzeker geweest. :')
    maargoed.
    iemand anders nog een crush waar ie iets over kwijt wil? :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ach ja. Ik ben wel verliefd of zo. Hij zit een klas hoger en heeft een hele arrogante kop,maar die kan ik ook hebben dus dat maakt niks uit. Maar hij doet echt of alles kan en zo. En ik voel me ongemakkelijk als ie me in de pauze aankijkt X'D


    Behind every great man there’s a great woman

    xLoveIsDeadx schreef:
    oh gossie isaaaa :'D
    je kwijlt kind. kwijlbakkie? :'D
    en Charlie. n_n dat is zó'n leuke naam! :'D ik meen het. :'D en piercings zijn heet en isaa kwijltttt. :'D
    kan het iets worden denk je?
    maar idd, sommige mensen, inclusief ik, staan altijd lelijk op foto's. :'D ik zie er in het echt denk ik ook heul anders uit dan op de foto. ><
    xxx

    Hij moet maar niet zo sexy zijn. Maar je mag me altijd een kwijlbakje zenden. Of meerdere. (a)
    Ja, ik vind Charlie ook een leuke naam. Eigenlijk is het Charles, maar iedereen noemt hem dus Charlie. ;p Ik ben goed op de hoogte van alles.
    En bij sommige vind ik piercings niet heet. Maar het maakt hem gewoon nog sexier. Ik kwijl inderdaad, amai. :9~ Helaas is 'ie na dit jaar van onze school weg. En hij zit ook nog maar een jaar op onze school. Maar wie weet spot ik 'm nog wel een keertje na dit schooljaar. ;D
    En neen, het kan niks worden. Haha. x'D Hij heeft een lief. Of terug een lief ofzoiets. Ach, ik maal er niet om. Kijken is ookal goed. ;p
    Ik sta ook altijd lelijk op de foto. Ook altijd mislukt en zeer begaaid. Net zo'n debiel. Maar tsja, niks aan te doen ofzo. :')
    xx.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    dat is gewoon zwaar naaiend. ik kan er niets anders voor bedenken. ><

    Als we sfspreken zoent hij me of geeft hij wel een kus. Dus dan snap ik dat niet, vraag ik het aan hem zegt hij dat hij het gewoon niet weet. Dus nu bn ik beetje boos op hem want ik denk dat hij me gebruikt! :(


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Als we sfspreken zoent hij me of geeft hij wel een kus. Dus dan snap ik dat niet, vraag ik het aan hem zegt hij dat hij het gewoon niet weet. Dus nu bn ik beetje boos op hem want ik denk dat hij me gebruikt! :(

    dat moet je gewoon tegen hem zeggen, hoor. :'S dat slaat nergens op. ik vind wel dat jij recht hebt om te weten waar je aan toe bent! :'S


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    IK HAAT HEM IK HAAT HEM IK HAAAAAAAAT HEM!!! Maar toch heb ik nog gevoelens voor hem, waardoor ik elke dag moet huilen. Ziele poot >.< Mijn crush is/was een kapper, MIJN kapper welteverstaan maar nu is 'ie zo opeens, poef weggetoverd (huil) En ik zie hem dus niet meer, ik ga dooooood van liefdesverdriet.

    Waarom heeft iedereen een oogsnoepje/crush en ik niet? :D

    M'n ex..hy's vandaag jarig, dús ga ik nog meer aan hem denken >.<


    your eyes are like stars in the night.

    bubblebabe18 schreef:
    M'n ex..hy's vandaag jarig, dús ga ik nog meer aan hem denken >.<

    das kut!

    Ik heb op dit moment geen crush.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Lees maar.

    Mijn crush...Hij weet volgens mij al niet meer wie ik ben...):


    Music is the new sex

    i like my boyfriend(H) :D

    donderdag deed hij echt, ja k*t enz, en nu had hij het gisteren Goed gemaakt :)
    en nu is het weer Goed, maar we hebben wel vaker dagen dat we elkaars nek wel kunnen omdraaien (A) xd

    Ik ben verliefd op iemand die ik niet in het echt ken Ö Niet dat dat kan ofzo ... Maar ik chat wel vaak met diegene ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Mijn crush is een ingewikkeld gastje... ik graak er zelf niet meer aan uit soms..
    iedereen zegt dat we beiden gek op elkaar zijn zonder het van elkaar te weten, maar dat voelt lik niet zo als we samen zijn vind ik.. best ingewikkeld.. maar hij is gewoon mijn maatje en dan doe je gewoon domme dingen en weet je gewoon niet meer wat vriendschappelijk is en wat neit.. agh ingewikkeld....
    Maar ik ga vanaaf met mijn maatje weg, alleen weten ze het hier nog niet, dus dan moet ik het maar eens gaan vragen ofzo.. ofja gewoon melden ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ken dat gevoel, had ik ook bij mijn vriendje :'DDD
    Maar leuk dattie jou ook leuk vind ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42