• eeyy,,
    wat zouden jullie dan als je tokio hotel(of 1 van hun)tegenkwam??
    ik heb daar namelijk errug veel fantasien over(niet dat ze ooit uitkomen:P)hun...
    k hoor t wel hea(cool)

    Pff.. ik heb er ook vel fantasie over.. Maar.. geen flauw idee oe k zou reageren! ik zou zkr envast niet glove dat zij t zijn;. en zou knikkende knieen ebbn en geen woord kunnen uitbrenge.. maar voor de rest heb'k geen idee
    X

    Pff.. ik heb er ook vel fantasie over.. Maar.. geen flauw idee oe k zou reageren! ik zou zkr envast niet glove dat zij t zijn;. en zou knikkende knieen ebbn en geen woord kunnen uitbrenge.. maar voor de rest heb'k geen idee
    X

    iick sou eigenlijk nii wete hoe iick dn sou reageren iick dnk dt iick dn helemaal tril en iick dnk dt iick dn gha huilen:P(gewoon tranen nii egt huilen)
    iick weet het eigenlijk nii..
    xx mii(H)

    ik zou niet flippen, ik zou ze gewoon een beetje aanstaren, maar ik zou niet gaan flauwvallen of gillen of janken ofsow ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    IK ZOU ZIJN SCHOENVETER JATTEN!! Das pas orgineel ^^

    IK ZOU ZIJN SCHOENVETER JATTEN!! Das pas orgineel ^^


    HAHAHA DAT IS ZEKER ORIGINEEL NOG NOOIT GEHOORD HAHA

    ik zou mezelf echt niet meer onder controle hebben!
    en ik zou niet naar hen durvn gaan XD

    ik zou zeker niet gaan janken of gillen maar ik denk dat ik geen woord zou kunnen uitbrengen van de zenuwen.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    I don't know.. ze misschien wel mee uit vragen..!?
    Maar uuhm.. er zou dan een probleem zijn..! {Dat durf ik niet echt te vragen..:XWahaha..}

    Dus ik denk dat ik weer heerlijk verder ga dromen waar in ik het wél durf te vragen!!!

    Ik weet niet ik zou het raar vinden om naar ze toe te gaan en ik zou ook niet gaan flippen daar ben ik te nuchter voor dus dan denk ik aanstaren maar ik zou geloof ik ook niet geloven dat zij het zijn dus...8-):P en ik weet zeker dat op de een of andere manier ik mezelf voorschut zet dat doe ik namelijk altijd!:|:P

    IK ZOU ZIJN SCHOENVETER JATTEN!! Das pas orgineel ^^


    whaha lol!!! ^^ ja das idd origineel ^^ ik xzou het wel willen zien.. gaat je nooit lukken denk ik... XD (logisch ^^)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    FLIRTTIME ! :D

    als ik YH zou ontmoeten zou ik flouwvallen of gaan huilen of bill gaan zoenen of alle 3 XD XD XD XD
    en als ik weer bij zou komen zou ik ze proberen te versierenXDXDXDXD
    x


    take me away

    whaha XD jah, zo erg ben ik dan ook weer neit... bovendien, ze zijn veel te oud voor mij (het scheelt zowat 4 jaar met Bill en Tom '-_- wel kut '-_-)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    p.s. zoekt er iemand nog een mailmaatje??