• Ja, volgens mij worden een hele hoop mensjes hier op Quizlet gek van Twilight. En vele willen de boeken en/of de film ook niet lezen/kijken omdat het nu z'n hype is. Maar dat is eigenlijk heel erg zonde want de boeken zijn echt super mooi (vooral in het engels), de film is ook heel goed. Persoonlijk nadat ik Twilight gelezen had vond ik de film minder, er zijn namelijk zo veel belangrijke dingen in weg gelaten of leuke dingen die er niet in zitten. Maar de film bracht ons ook Robert Pattinson waar nu ook al een hele hype omheen is.
    Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo groot is geworden, want nu begin je mensen er echt mee te vervelen. Aan de andere kant vind ik het ook weer super leuk dat iets redelijk onbekends ineens zo groot is geworden.
    What about you, vind jij Twilight vervelend, saai of vind je het juist geweldig? Drop hier je mening mensen!
    En please, ga geen ruzie maken want dat vraag ik of er een slotje op mag.
    :Y)

    BTW: Nu weten een helehoop mensen hoe het voelt om dood gegooit te worden met iets dat je niet leuk vind. Want toen TH hier z'n hype was werden de mensen die er niet van hielden ermee dood gegooit (zegt een TH fan hiero)!


    -

    Freakdog schreef:
    (...)

    Mede-Twilight-Kenner-Van-Voor-De-Film-Genootje!
    Aangenaam, ik heet Naomy. ^^


    Ik kon de boeken ookal voor de film, ik heb Twilight geleend van me nicht in het engels, alleen mijn engels suckt. Dus heb ik gewacht tot de vertalling. En toen werd ik fan :]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik vind Twilight echt heel mooi geschreven, er is echt gevoel in die boeken. Ik heb nu twee delen gelezen, maar helaas heb ik niet genoeg geld voor deel drie. Twilight is verslavend :3
    Op quizlet overdrijven ze wel, zoals al gezegt werd: Heel veel denken dat Rp in het echt net zo perfect is als in de film. Niemand kan zo perfect zijn.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Adored schreef:
    (...)

    Ik kon de boeken ookal voor de film, ik heb Twilight geleend van me nicht in het engels, alleen mijn engels suckt. Dus heb ik gewacht tot de vertalling. En toen werd ik fan :]


    Coel, well, jy ook aangenaam dan (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Twilight is leuk, Robert Pattinson is niet leuk..
    ik vind het persoonlijk een beetje triest, als je na die film/boek gaat zeggen: 'ik ben een vampier' maarach, de film is goed!

    Freakdog schreef:
    (...)

    Kind, jou Jackson Rathbone verhaal is geweldig, je moet een nieuw deel posten, hij's echt super.


    Daaaankjeee <3 -beetje offtopic-
    Maar ik ben het wel eens met de meeste hier x']


    believers never die.

    KimEmerge schreef:
    (...)

    Daaaankjeee <3 -beetje offtopic-
    Maar ik ben het wel eens met de meeste hier x']


    You're welcome =D
    -weer on-topic-
    Hmm ja, is wel waar wat de meeste zeggen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik kende twilight al voor de film, tis echt een geweldig boek, kweet nie hoe k de film zou vinden, want die heb ik niet gezien

    viedeogame schreef:
    Ik word er gek van, overal zie ik het. Maar ik heb de film zelf niet gezien maar dat wou ik ook al niet. 8D


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    De boeken van Twilight zijn erg mooi, dus ze moeten even niet zo zeuren. >.<


    blame the bully.

    ik vind de boeken helemaal TOP! ook leuk dat het verfimd word, maar het wordt denk ik een beetje erg veel allemaal. als het gewoon klein gebleven was zou het ook leuk zijn.

    ik vind de boeken supermooi en ook een stuk mooier dan de film. alleen vind ik dat sommige mensen er een beetje overdreven over doen XD - ik ben al over die periode heen x;
    maar ik vind het wel stom dat mensen het niet willen zien/lezen omdat het een 'hype' is.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb de boeken al uit, en de film al weet ik hoe vaak gezien.
    Ik vind het nog steeds geweldig.
    Wat andere vinden boeit mij niets.
    Maar ik koop posters, geen kleding met 'Edward' erop.

    Ik vind het eigenlijk best dom, eerst Tokio Hotel groupies, nu Twilight groupies.
    Ik bedoel halloo? wat is next, Summer's Blood
    groupies omdat Ashley Greene er in speelt?
    Of nog zo'n film van Jackson Rathbone?

    Laat het gaan, en alsje Twilight niet leuk vind, dan is het, pech hebben.
    Je kunt geen mensjes tegenhouden om ergens fan van te worden.

    ^^
    Nuff said.
    Ik weet gewoon, Edward is nep.
    Als ik Jasper maar mag hebben.
    xD Nee grapje.

    Het is gewoon een hype, laat het een hype.
    Hypes komen en gaan.
    Net als Tokio Hotel.


    Mom dropped him a lot when he was a baby

    Precies zoals je zegt: iedereen praat er over en vindt het geweldig, waar door ik dus niet echt zin meer heb om te kijken. Ja, eerst wel, ik dacht; leuk, vampieren. Maar hoe meer er over gepraat en er mee overdreven wordt, hoe minder zin ik er in heb. Ik wordt er echt mee dood geooit gewoon! Dus, het irrieteert me...

    Maar dat maakt me niks uit hoor, ik irrieteer mensen namelijk met TH (cat)


    Scream for mercy!

    SecondBeva schreef:
    ... komt mn strot uit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik word er serieus gek van.
    Ik heb de boeken niet gelezen, want ik haat lezen. De film is goed, het verhaal ook. MAAR KOMOP! wat boeit mij het wie er in de cast van de volgende film moet....
    HET IS MAAR EEN VERHAAL ¬¬


    The economy is suffering, let it DIE!