• Ja, volgens mij worden een hele hoop mensjes hier op Quizlet gek van Twilight. En vele willen de boeken en/of de film ook niet lezen/kijken omdat het nu z'n hype is. Maar dat is eigenlijk heel erg zonde want de boeken zijn echt super mooi (vooral in het engels), de film is ook heel goed. Persoonlijk nadat ik Twilight gelezen had vond ik de film minder, er zijn namelijk zo veel belangrijke dingen in weg gelaten of leuke dingen die er niet in zitten. Maar de film bracht ons ook Robert Pattinson waar nu ook al een hele hype omheen is.
    Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo groot is geworden, want nu begin je mensen er echt mee te vervelen. Aan de andere kant vind ik het ook weer super leuk dat iets redelijk onbekends ineens zo groot is geworden.
    What about you, vind jij Twilight vervelend, saai of vind je het juist geweldig? Drop hier je mening mensen!
    En please, ga geen ruzie maken want dat vraag ik of er een slotje op mag.
    :Y)

    BTW: Nu weten een helehoop mensen hoe het voelt om dood gegooit te worden met iets dat je niet leuk vind. Want toen TH hier z'n hype was werden de mensen die er niet van hielden ermee dood gegooit (zegt een TH fan hiero)!


    -

    Ik vind hem super!! :D
    ga zelfs een t-shirt krijgen ma das terzijde..
    Wees gerust de niet-fans xD volgend jaar is het zo over net zoals TH


    VIP - Very Important Penguin

    Lovejoy schreef:
    (...)
    Arh, ik krijg wat van die hype rond Robert Pattindinges. :C
    Op het laatst, en dat is het zo van 'Ja, dat wist ik al.' Vertel eens wat nieuws. (baby)

    Breaking Dawn vind ik persoonlijk geweldig. Ik ben er nu in bezig. Al heb ik het hele Jacob boek overgeslagen. Wat is tot nu toe jou favourite boek? :')


    -

    AlphaLuna schreef:
    Is dat niet ook zo met Harry potter???
    Ik geloof dat quizlet word overheerst met TH, Hp & twilight (En dan heb je er nog wel wat, bandjes, vampieren, alex evans ofzo en nog wel wat...)
    Maarja, Ik vind twilight wel ok..
    Ik ben wat dat betreft neutraal, het boeit me niet echt heel veel :P

    Quizlet is VOORAL Tokio Hotel (ze hebben er zelf een filter enzo voor )
    En Fanfic.nl echt.. ik ben daar een paar keer opgeweest en er waren MEGA veel TH series


    VIP - Very Important Penguin

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Breaking Dawn vind ik persoonlijk geweldig. Ik ben er nu in bezig. Al heb ik het hele Jacob boek overgeslagen. Wat is tot nu toe jou favourite boek? :')

    Ik heb Twilight overgeslagen - nergens meer verkrijgbaar. (cat) Uhm, Nieuwe maan, die hield mij écht aan het lezen.
    en 13 mei ga IK de film kopen. (cat)

    Singalong schreef:
    Ik vind hem super!! :D
    ga zelfs een t-shirt krijgen ma das terzijde..
    Wees gerust de niet-fans xD volgend jaar is het zo over net zoals TH

    Ik krijg ook een t-shirt,
    Maar er komen films tot en met 2013! In 2013 komt Breaking Dawn uit, dus het gaat nog lang duren.


    -

    Lovejoy schreef:
    (...)
    Ik heb Twilight overgeslagen - nergens meer verkrijgbaar. (cat) Uhm, Nieuwe maan, die hield mij écht aan het lezen.
    en 13 mei ga IK de film kopen. (cat)

    Hij komt pas 17 Juni in NL uit, 8 Juli in Belgie.


    -

    Ik vond boek en film beide waardeloos.. Ik had die anderhalf uur film en ik weet niet hoeveel uur boek wel wat beter kunnen besteden. =/
    Ik snap vaak hypes in het algemeen niet, wat er nou precies leuk aan is massaal ergens hyper over te zijn.


    Mew <3

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ik krijg ook een t-shirt,
    Maar er komen films tot en met 2013! In 2013 komt Breaking Dawn uit, dus het gaat nog lang duren.

    Tja.. Ma bij de eerste film is het bijna overgewaait.. Ma het gaat zeker terugkomen met New Moon


    VIP - Very Important Penguin

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Hij komt pas 17 Juni in NL uit, 8 Juli in Belgie.

    Dát dacht jij. (cat)
    - hoopt stiekem nog steeds op 13 mei.

    Ik heb de film gezien en sorry dat ik het zeg, maar ik vond hem echt niet leuk of zo...
    Door die film heb ik dus nou ook niet bepaald veel zin om het boek te gaan lezen, maar misschien doe ik dat wel. En Robert Pattinson, sorry, maar jakkie ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Lovejoy schreef:
    (...)
    Dát dacht jij. (cat)
    - hoopt stiekem nog steeds op 13 mei.

    Van mij mag je hopen maar dat gaat toch een teleurstelling worden denk ik. Klik maar.


    -

    Ik ben echt helemaal gek op de boeken en vind het triest dat er maar 4 delen zijn. De veel vind ik persoonlijk iets minder, maar dat is altijd zo als je eerst het boek al hebt gelezen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Van mij mag je hopen maar dat gaat toch een teleurstelling worden denk ik. Klik maar.

    (huil)
    nu wil ik nog harder die film zien.

    Lovejoy schreef:
    (...)
    (huil)
    nu wil ik nog harder die film zien.

    Ik hb hem illegaal gedownload (zip)


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Ik hb hem illegaal gedownload (zip)

    kan je hem mij niet sturen via hotmail ofzo ?