• Ja, volgens mij worden een hele hoop mensjes hier op Quizlet gek van Twilight. En vele willen de boeken en/of de film ook niet lezen/kijken omdat het nu z'n hype is. Maar dat is eigenlijk heel erg zonde want de boeken zijn echt super mooi (vooral in het engels), de film is ook heel goed. Persoonlijk nadat ik Twilight gelezen had vond ik de film minder, er zijn namelijk zo veel belangrijke dingen in weg gelaten of leuke dingen die er niet in zitten. Maar de film bracht ons ook Robert Pattinson waar nu ook al een hele hype omheen is.
    Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo groot is geworden, want nu begin je mensen er echt mee te vervelen. Aan de andere kant vind ik het ook weer super leuk dat iets redelijk onbekends ineens zo groot is geworden.
    What about you, vind jij Twilight vervelend, saai of vind je het juist geweldig? Drop hier je mening mensen!
    En please, ga geen ruzie maken want dat vraag ik of er een slotje op mag.
    :Y)

    BTW: Nu weten een helehoop mensen hoe het voelt om dood gegooit te worden met iets dat je niet leuk vind. Want toen TH hier z'n hype was werden de mensen die er niet van hielden ermee dood gegooit (zegt een TH fan hiero)!


    -

    ik vind de film soms helemaal nie kloppen , het boek is duizend keer mooier en het klopt ook ^^


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Lovejoy schreef:
    (...)
    kan je hem mij niet sturen via hotmail ofzo ?

    Nee iemand anders heeft hem gedownload voor mij. Maar ik heb een site waar je hem online kan bekijken. Misschien wil je die?


    -

    maakt nie uit


    Lien..