• Ja, volgens mij worden een hele hoop mensjes hier op Quizlet gek van Twilight. En vele willen de boeken en/of de film ook niet lezen/kijken omdat het nu z'n hype is. Maar dat is eigenlijk heel erg zonde want de boeken zijn echt super mooi (vooral in het engels), de film is ook heel goed. Persoonlijk nadat ik Twilight gelezen had vond ik de film minder, er zijn namelijk zo veel belangrijke dingen in weg gelaten of leuke dingen die er niet in zitten. Maar de film bracht ons ook Robert Pattinson waar nu ook al een hele hype omheen is.
    Persoonlijk vind ik het jammer dat het zo groot is geworden, want nu begin je mensen er echt mee te vervelen. Aan de andere kant vind ik het ook weer super leuk dat iets redelijk onbekends ineens zo groot is geworden.
    What about you, vind jij Twilight vervelend, saai of vind je het juist geweldig? Drop hier je mening mensen!
    En please, ga geen ruzie maken want dat vraag ik of er een slotje op mag.
    :Y)

    BTW: Nu weten een helehoop mensen hoe het voelt om dood gegooit te worden met iets dat je niet leuk vind. Want toen TH hier z'n hype was werden de mensen die er niet van hielden ermee dood gegooit (zegt een TH fan hiero)!


    -

    ik vind het echt geweldig, vooral Jacob :X

    maar ik vind de film echt belabberd, ik vind dat ze nieuwe acteurs moeten zoeken. Behalve Taylor Lautner dan hea (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Het is een beetje overdreven, maar het boek en de films zijn idd erg mooi.


    Underdog, just look at the mess you made.

    Is dat niet ook zo met Harry potter???
    Ik geloof dat quizlet word overheerst met TH, Hp & twilight (En dan heb je er nog wel wat, bandjes, vampieren, alex evans ofzo en nog wel wat...)
    Maarja, Ik vind twilight wel ok..
    Ik ben wat dat betreft neutraal, het boeit me niet echt heel veel :P


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    ik heb nu de bravo twilight special waar een heleboel posters inzitten en er staat een stukje in over het laatste boek,, ik kan neit wachten totdat hij uit is..xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik had eerst de film gezien en vond het wel leuk,nu lees ik de boeken ^^ (w8t nu op het 3e deel bij de bieb)
    alleen de hype eromeen intreseerd me niet zo.


    Be nyappy

    Ik ben bezig met de boeken - en de 13e ga ik de film kijken samen met xLoveisDeadx ^^ '
    - ik krijg Eclips maar niet uit - zit in zo'n stom stukje. :X

    Ik kan me voorstellen dat jullie het zo leuk vinden. Maar ik vind de boeken óntzettend slecht. Let op dit is mijn mening. Ze zijn ontzettend saai geschreven, ontzettend slecht ook voor een volwasse vrouw, vind ik dan. Het had zo een kiend van quizlet kunnen zijn die het geschreven had. Nederlandse boeken daar heb ik nog niet eens over nagedacht en ben gelijk naar het engelse geskipt, omdat ik dacht:"Hell yeah ik sta wel open voor een uitdaging en als echt iedereen zegt dat het zo geweldig is, dat moet ik dat maar is gaan onderzoeken." Maar.. na 12 bladzijdes was de ergenis zo groot dat ik het boek onder mijn bed heb geflikkerd en het ligt er nu nog.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb niets met Twilight, en ik zal het nooit krijgen ook.


    Life is hard and then we die

    KirstenSnaps schreef:
    Ik kan me voorstellen dat jullie het zo leuk vinden. Maar ik vind de boeken óntzettend slecht. Let op dit is mijn mening. Ze zijn ontzettend saai geschreven, ontzettend slecht ook voor een volwasse vrouw, vind ik dan. Het had zo een kiend van quizlet kunnen zijn die het geschreven had. Nederlandse boeken daar heb ik nog niet eens over nagedacht en ben gelijk naar het engelse geskipt, omdat ik dacht:"Hell yeah ik sta wel open voor een uitdaging en als echt iedereen zegt dat het zo geweldig is, dat moet ik dat maar is gaan onderzoeken." Maar.. na 12 bladzijdes was de ergenis zo groot dat ik het boek onder mijn bed heb geflikkerd en het ligt er nu nog.

    Kan je dat boek naar mij sturen. :X

    ik vind de boeken koel, maar de film niet echt. te grote hype en al dat gekwijl om die acteurs. bahbah. daar kan ik niet zo goed tegen. :X
    en ik vind alle twilight verhalen niet zo leuk. beetje verneuking van het boek.
    - i'm so sorry -


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lovejoy schreef:
    Ik ben bezig met de boeken - en de 13e ga ik de film kijken samen met xLoveisDeadx ^^ '
    - ik krijg Eclips maar niet uit - zit in zo'n stom stukje. :X

    wij gaan samen kaiken. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik kan me voorstellen dat jullie het zo leuk vinden. Maar ik vind de boeken óntzettend slecht. Let op dit is mijn mening. Ze zijn ontzettend saai geschreven, ontzettend slecht ook voor een volwasse vrouw, vind ik dan. Het had zo een kiend van quizlet kunnen zijn die het geschreven had. Nederlandse boeken daar heb ik nog niet eens over nagedacht en ben gelijk naar het engelse geskipt, omdat ik dacht:"Hell yeah ik sta wel open voor een uitdaging en als echt iedereen zegt dat het zo geweldig is, dat moet ik dat maar is gaan onderzoeken." Maar.. na 12 bladzijdes was de ergenis zo groot dat ik het boek onder mijn bed heb geflikkerd en het ligt er nu nog.
    Het zijn eigenlijk ook maar C-Jeugd boeken hea. Daar kwam ik laatst ook pas achter! :P
    Maar ik respecteer jou mening :Y)


    -

    Lovejoy schreef:
    Ik ben bezig met de boeken - en de 13e ga ik de film kijken samen met xLoveisDeadx ^^ '
    - ik krijg Eclips maar niet uit - zit in zo'n stom stukje. :X

    Welk stukje ben je dan? :')
    En wist jij dat de 13e Robert Pattinson jarig was? Ik moest lachen toen ik die datum zag en toen ging ik denken waarom en toen dacht ik "Owjha Rob is dan jarig!" Blond moment vn mij XD


    -

    ShellysANUS schreef:
    (...)
    Welk stukje ben je dan? :')
    En wist jij dat de 13e Robert Pattinson jarig was? Ik moest lachen toen ik die datum zag en toen ging ik denken waarom en toen dacht ik "Owjha Rob is dan jarig!" Blond moment vn mij XD

    Arh, ik krijg wat van die hype rond Robert Pattindinges. :C
    Op het laatst, en dat is het zo van 'Ja, dat wist ik al.' Vertel eens wat nieuws. (baby)

    Lovejoy schreef:
    (...)
    Kan je dat boek naar mij sturen. :X
    Nee, tis een uitgeprinte versie via Ebay. Als je me je mailadres geeft dan mail ik alle 4 de boeken even door. En nee ik ga niet iedereen mailen, want ik heb betaalt voor die boeken >.<


    Wie du mir, so ich dir.