• Heey
    Ik moet een boekverslag maken over Schijndood van Simonen van der Vlugt.
    Het stukje eigen mening moet minimaal 15 regels lang zijn wat belachelijk is want de samenvatting mag ook maximaal. 15 regels zijn
    Ik heb dus al 12,5 regel en nu weet ik echt niet meer wat ik moet typen (het moet 15 volle regels zijn)
    Dus als je dit boek heb gelezen zou je dan even kunnen zeggen wat je er van vind want ik weet niks meer

    Dankje
    xx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Abn verbeterd. Je typt enorm vaak een ch waar een g moet.)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    maak de zinnen gwn langer xD

    klote pasmans><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    srry ik heb dat boek niet gelezne suc6 er mee verder


    /

    AngelXWings schreef:
    maak de zinnen gwn langer xD

    klote pasmans><

    ik kan ze alleen alnegr maken door spatie's en da mag niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Noem een voorbeeld wat je wt minder vond aan het boek. Of dat je anderen mensen het boek aanraad, omdat .... =)


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik heb hem gelezen...
    Heb je er al ingezet, dat je het interessant vind om te lezen en te weten over personen in de tijd van de pest, en dat je het interessant vond om te weten hoe melaatsen werden behandeld?


    Your make-up is terrible

    jha zoiets heb ikal


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Oh... Misschien kan je dan wat zeggen over dat geval waarmee hij terug word gebracht naar zij vorige leven, wat je van dat idee vind


    Your make-up is terrible

    Probeer iets over de hoofdpersonen te zeggen als je dat nog niet hebt :O Over bijv wat je van ze vinden enz xD

    laat maar ik heb het al ik hbe gewoon uit me nek gelult hem kenden kjikt hij er omper naar dus..


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ik moet altijd 3 a4tjes vol. En dan ook nog een bepaalde lettertype enzo. >,>


    Music is my fxcking drug. &#9835;