• Ik vind me daar te jong voor.

    Maar mijn broer en zijn vriendin zijn dus zwanger.[/oke dat klinkt raar] Maar serieus, is 16 niet wat jong om tante te worden.?

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    nee

    LilGoofy schreef:
    Ik vind het niet jong
    ik kan niet wachten tot ik tante wordt, maar me broer is nog pas 18, dus nog even wachten --

    Mijn broer is niet veel ouder hoor.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik was tante op mijn 7e.
    Maar mijn zussen zijn dan ook oud en krijgen niet al te oud kinderen. ><
    Maar, gefeliciteerd! Want het is echt heel leuk (: Tenzij ze de heel tijd aan je hangen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    16 is wel erg jong ja. hebben ze wel een goede baan zodat ze de zorg op zichzelf en de baby kunnen nemen?? waarschijnlijk niet, wat voor toekomst heeft dat kind dan?


    Hated by many, confronted by none!

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Mijn broer is niet veel ouder hoor.


    Hoe oud is je broer? en z'n vriendin, en hoelang is ze al zwanger;p?

    VampxRawwwrr schreef:
    16 is wel erg jong ja. hebben ze wel een goede baan zodat ze de zorg op zichzelf en de baby kunnen nemen?? waarschijnlijk niet, wat voor toekomst heeft dat kind dan?

    He! zo praat je niet over mijn broer, ja ze zijn jong maar ze reden het echt wel hoor. En dan nog, mijn ouders zijn heel behulpzaam dus die helpen ook wel. Het was dan een ongelukje, maar zoiets moois daar maak je geen eind aan. En de vriendin van mijn broer werkt al wel, dus niet zeiken.

    - en nee ik zoek geen ruzie.-


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gefeliciteerd;)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    LilGoofy schreef:
    (...)

    Hoe oud is je broer? en z'n vriendin, en hoelang is ze al zwanger;p?

    [/i] Bijna 20, zijn vriendin is 21. En ja dat is jong, En ze is nu denk ik 2 en halve maand heen, dus dat is nog helemaal niet zo lang.[/i]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wordt ook tante,in oktober :')
    En ik ben 14 :]

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Bijna 20, zijn vriendin is 21. En ja dat is jong, En ze is nu denk ik 2 en halve maand heen, dus dat is nog helemaal niet zo lang.
    Als je echt kinderen wilt, dan mag het op alle leeftijden, boven de 18 vind ik persoonlijk.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    [/i] Bijna 20, zijn vriendin is 21. En ja dat is jong, En ze is nu denk ik 2 en halve maand heen, dus dat is nog helemaal niet zo lang.[/i]



    Ik vind 20 en 21 echt een mooie leeftijd, en ik vind ze niet jong, Okée nou maak je maar geen zorgen, die kind komt nog lang niet. en nog Gefeliciteerd!

    Proficiat ^^


    Your Butt is Mine!

    Het is ooit voorgekomen dat je als tante jonger was dan de kinderen van je zus of broer. Het is allemaal mogelijk.


    Life is hard and then we die

    Proficiat. :'D


    Tanya is de beste.

    Mijn vader is oom van iemand die ouder is dan hij :']


    Mew <3