• De stelling van vandaag luidt:
    Dikke mensen hebben dat aan zichzelf te danken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    niet iedereen, maar sommige wel, sommige die eten zoveel dat ze er veel van aankomen, maar sommige kunnen er ook door 1 of andere ziekte dik zijn, net zoals me nichtje heeft iets met der alvleesklier en die is kleiner dan mij maar zwaarder dan me moeder(en die is zeg maar ook niet de dunste) of ze zijn zo gebouwd.


    Nvt

    niet iedereen, maar sommige wel, sommige die eten zoveel dat ze er veel van aankomen, maar sommige kunnen er ook door 1 of andere ziekte dik zijn, net zoals me nichtje heeft iets met der alvleesklier en die is kleiner dan mij maar zwaarder dan me moeder(en die is zeg maar ook niet de dunste) of ze zijn zo gebouwd.


    History is not hatred.

    Niet mee eens. Sommige mensen hebben een ziekte ofzo en dan worden ze eenmaal dik. Maar er zijn zat mensen die geen ziekte hebben en ook dik zijn. :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Inderdaad. Lang niet iedereen éét zich dik of doet gewoon nooit wat. Er zijn genoeg mensen die gewoon zo'n bouw hebben of gewoon zo zijn geworden, zonder reden.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Oneens. Ofcourse, als je veel eet wordt je dik, maar je kan ook een of andere ziekte hebben waardoor je gewoon dikker bent. En dát is dan niet je eigen schuld.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    De meeste wel, dus eens. Uitzonderingen daar gelaten kwa ziektes. Je bent er vaak zelf bij dat je aankomt, ik snap niet dat mensen er dan niets aan doen en zich gewoon nog dichter eten.
    Ik zou ook de bouw hebben om dikker te zijn. Nou, ik let er gewoon goed op, en geen gezeik.

    Devotion schreef:
    Oneens. Ofcourse, als je veel eet wordt je dik, maar je kan ook een of andere ziekte hebben waardoor je gewoon dikker bent. En dát is dan niet je eigen schuld.


    Sometimes it's best not to care.

    eens, de meeste mensen zijn wel dik door teveel zet ete.Sommie mss niet , maar merendeels wel (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Niet mee eens. Je kunt bijvoorbeeld een ziekte hebben, of gewoon als je een beetje snoept meteen aankomen. (Dat heeft een vriendin van mij).
    Maar ja, sommigen hebben het toch ook wel aan zichzelf te danken.
    On-mee-eens. P:


    You move me ......... Kurt

    Soms wel soms niet. Sommige hebben een ziekte waardoor ze aankomen en andere vreten zich vol. Als je jezelf helemaal vol eet is het je eigenschuld.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Iedereen die zich volstopt met vet voedsel en snacks en de hele dag voor de tv hangt, heeft het natuurlijk aan zichzelf te danken.
    De meeste gebruiken 'ziekte' als een uitvlucht, de andere kunnen er niets aandoen. Maar die zijn in minderheid.
    Dus eens


    Where there is a sea there are pirates...

    Devotion schreef:
    Oneens. Ofcourse, als je veel eet wordt je dik, maar je kan ook een of andere ziekte hebben waardoor je gewoon dikker bent. En dát is dan niet je eigen schuld.


    -

    niet mee eens. sommige mensen die dik zijn hebben het ook aan hun ouders te danken, omdat die zelf te veel hebben gegeten enzo, en dan gaat hun kind ook te veel eten omdat hij/zij gewoon niet beter weet.

    Sommige kunnen er inderdaad wat aan doen maar niet alles.
    En sommige kunnen er niks aan doen.
    Dus van beide een beetje.



    (bericht aangepast door een moderator)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Oneens

    Oke sommige mensen kunnen er wel wat aan doen
    Maar niet allemaal
    sommige kunnen ziek zijn en daardoor gewoon dik zijn.


    Don’t waste your feelings and your hopes on love