• De stelling van vandaag luidt:
    De jeugd van tegenwoordig houdt te weinig rekening met anderen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens; Alsof de anderen mensen wel altijd rekening met ons houden o.0


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    TeddyMurder schreef:
    Nee, iedereen doet dat tegenwoordig, ook oude mensen, vrouwen in de overgang, mannen in werkbusjes. Niet alleen jongeren.

    Oude vrouwen die op het fietspad gaan staan praten, moeder die met hun kinderen door rood fietsen, vrouwen in de overgang met kort haar, en preien in hun zijtassen die aan de verkeerde kant van de weg fietsen en dan verwachten dat je voor hun aan de kant gaan, mannen in auto's die haast hebben en je liever aanrijden dan stoppen. Jongeren die naar school fietsen in enorme groepen en voor niemand stoppen...


    *sluit zich hier bij aan*

    xoxo'


    I'll live every second like it is my last one <3

    Oneens. wij worden altijd gezien als de oorzaak van alles maar die mensen waren vroeger nog erger toen ze jong waren x_x denk maar ana de jaren 60,70 en 80.


    the world comes to life.

    Neen. Mensen in het algemeen houden weinig rekening met elkaar. Maar de ouderen steken het nog al graag op de jongeren.

    TeddyMurder schreef:
    Nee, iedereen doet dat tegenwoordig, ook oude mensen, vrouwen in de overgang, mannen in werkbusjes. Niet alleen jongeren.

    Oude vrouwen die op het fietspad gaan staan praten, moeder die met hun kinderen door rood fietsen, vrouwen in de overgang met kort haar, en preien in hun zijtassen die aan de verkeerde kant van de weg fietsen en dan verwachten dat je voor hun aan de kant gaan, mannen in auto's die haast hebben en je liever aanrijden dan stoppen. Jongeren die naar school fietsen in enorme groepen en voor niemand stoppen...

    haha zoals byna iedereen ben ik het ook met haar eens ;) (Y)


    Bill is lekker.

    Niet alleen jongeren maar ook volwassenen

    Maar verder is het waar. Ik weet er heel veel van niemand bekomert zich om een ander. Pesten en slaan er op los. Is vandaag nog gebeurt met een jongen uit mijn vorige klas. Zo zielig


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Niet mee eens

    TeddyMurder schreef:
    Nee, iedereen doet dat tegenwoordig, ook oude mensen, vrouwen in de overgang, mannen in werkbusjes. Niet alleen jongeren.

    Oude vrouwen die op het fietspad gaan staan praten, moeder die met hun kinderen door rood fietsen, vrouwen in de overgang met kort haar, en preien in hun zijtassen die aan de verkeerde kant van de weg fietsen en dan verwachten dat je voor hun aan de kant gaan, mannen in auto's die haast hebben en je liever aanrijden dan stoppen. Jongeren die naar school fietsen in enorme groepen en voor niemand stoppen...


    Ook helemaal mee eens. Een oude man duwde mijn moeder een keer zomaar uit de weg en ging voor haar in de kassa staan. Dus niet alleen de jeugd. ¬¬


    And now we're counting down to Phase Zero.

    TeddyMurder schreef:
    Nee, iedereen doet dat tegenwoordig, ook oude mensen, vrouwen in de overgang, mannen in werkbusjes. Niet alleen jongeren.

    Oude vrouwen die op het fietspad gaan staan praten, moeder die met hun kinderen door rood fietsen, vrouwen in de overgang met kort haar, en preien in hun zijtassen die aan de verkeerde kant van de weg fietsen en dan verwachten dat je voor hun aan de kant gaan, mannen in auto's die haast hebben en je liever aanrijden dan stoppen. Jongeren die naar school fietsen in enorme groepen en voor niemand stoppen...

    Neih, dunno.


    None but ourselves can free our minds.

    Er zit wel wat in, maar het word ook wel eens overdreven. En niet alleen de jeugd trouwens, ouderen kunnen er ook wat van.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Disagree. Want toen wij van school kwamen, stond het daar vól met oude mensen en hun maar roepen dat wij geen rekening met hun houden maar dan wel alle plaats inpalmen en ùltra traag rijden met hun driewielers --' En dan dùrven ze te zeggen dat wíj, jeugd, alle plaats inpalmen op straat en dat wij slecht opgevoed worden --'

    Oneens. Wist je dat het percentage criminaliteit onder ouderen -zie 50+- is gestegen. Ik heb trouwens meerdere malen meegemaakt dat ik ben uitgescholden door volwassenen, of dat zij mensen duwen O_o


    The economy is suffering, let it DIE!

    nee hoor
    helemaal niet


    One Day you'll remember me...

    niet mee eens
    als ze iets over ons zeggen
    wat moeten ze dan zeggen van volwassenen of andere?


    We are bitches don't look at the mirror