• De stelling van vandaag luidt:
    De jeugd van tegenwoordig houdt te weinig rekening met anderen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    ik vind dat zowat als niemand rekening houd met anderen toen ik met krukken met de bus moest toen mogt ik mooi rechtstaan niemand die zen plaats ff voor me wilde afstaan en zo heb ik er nog gezien met krukken

    Half eens, half oneens. Als je het hebt in de zin over rekening houden met bomma's op bussen, ben ik het tweede.


    Tanya is de beste.

    Ik dacht dat je het over de muziekgroep had x)
    Maar, ik ben het geheel met je eens. Alle mensen zijn verandert ten opzichte van vroeger, enkel springt de jeugd er gewoon uit.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Nee, het zijn niet alleen de jongeren.


    Me.

    Sommige wel, andere niet.


    hoi, jij bent leuk.

    WillFANTASYx schreef:
    Sommige wel, andere niet.

    WillFANTASYx schreef:
    Sommige wel, andere niet.


    Mee eens. Iedereen heeft sowieso wel eens een rotbui,m aar pubertjes denken veel dat zij het belangrijkste zijn (wat in mijn geval nog klopt ook xD) Maar soms denk ik dat volwassenen eerder aso zijn, gewoon omdat ze ouder zijn en "die kleine kindjes" naar hen moeten luisteren want ze zijn maar kleine onnozele ettertjes en moeten maar doen wat ze opgedragen is, omdat "ze dat zelf ook deden toen ze jong waren" obviously...
    Dus ik denk dat ouderen het veel vaker doen.


    If you're going to hell, keep going

    Dat vind ik dus echt niet waar, hè. Natuurlijk zijn er altijd wel mensen die zo zijn, maar er zijn er heel veel die volgens mij niet zo zijn. Men beseft zelf ook wel dat als ze alleen met zichzelf rekening houden, ze enorm egoïstisch bezig zijn. Het zijn trouwens vooral de "iets oudere" mensen, die zoiets zeggen. Ofwel omdat ze nooit kinderen hebben gehad, ofwel omdat ze niet beter weten.

    Nee. Niet mee eens.

    Die oude mensejs lopen wel te zeiken dat wij geen rekening met de volwassen houden maar ze staan zelf midden in de weg te lullen tegen elkaar waardoor wij als jeugdigen er niet eens langs kunnen. Ook als ik fiets, staan er midden op het pad van die ouwe vieze mannetjes te praten, bel ik van ik wil er nu langs gaan ze domme opmerkingen maken. Bijvoorbeeld: Wat een rare bril enzo. ( Shutter shade om me nek? Ja dus! ) Of van: Doe je licht eens aan. Dat maak ik zelf wel uit! Toevallig zit op mijn nieuwe fiets een naafdynamo dus nu zet ik hem wel aan maar als ik een van mijn oude fiets pak zet ik hem niet aan. Dat lawaai van die klotedynamo en dan gaan ze zeiken!

    Dit zijn voorbeelden dus.

    Dus die oudjes lopen wel te zeiken over ons maar ik vind dat wij jeugdigen eens een keer voor onze mening uit mogen komen. Dat NL eens moet vragen aan de jeugdigen waar wij ons aan ergeren en dat eens op het nieuws laten zien. eens kijken of die oudjes gaan realiseren dat zij ook fout zitten.

    Zo: Ik heb gesproken. Pce ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Oudjes kunnen er ook wat van!
    Stond laatst op de bus te wachten, stonden er twee van die oudere vrouwen voor me. Kijkt eentje om zegt die tegen de ander 'Hou je tas wat beter bij je'. Ik dacht echt van wtf o_O' Zei ze het in dialect[woon in limburg], dacht ze nog dat ik het niet zou verstaan ook!
    Dat vond ik pas asociaal!


    If you want me to listen, whisper...

    ik denk dat de jeugd van tegenwoordig een te breed wordt is, veel houden te weinig rekening, maar sommige gewoon wel. ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Niet alleen jongeren doen dat maar ook ouderen, sommige jongeren zijn brutaal maar andere juist helemaal niet!

    Mee eens.
    maar het is niet alleen de jeugd. De ouderen zijn ook heel hard bezig ermee x_x


    Underdog, just look at the mess you made.

    Niet mee eens.
    Ouderen doen het net zo goed. okay jongeren zijn ook niet echt zoals het hoort, maar je hebt ook ouderen, die respectloos met ons omgaan!


    the memory will never die!

    Eens. Verder op is er een bejaarden tehuis. En daar is een parkje speciaal voor bejaarden. Weet je wie daar het meeste zitten? De jongeren. De ouderen mensen hebben er last van. Ze houden er geen rekening mee. je hoort ook vaak op het nieuws dat jongeren een oudere in elkaar hebben geslagen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.