• ik hou er van om bij alle soorten mensen te zijn(behalvenhuppels)
    en ik hou er dan vooral van om bij scene en emo mensen te zijn dus als je scene of emo bent
    mag ik dan je msn????

    ik ben dol op de stijl van emo en scene, ik draag ALTIJD zwart met soms een andere kleur,bijv. roze, groen, blauw, wit en het meeste nog met rood. en ik ga ook het allerliefste om met emo's, goth's, scene's en alto's. dus als je mijn msn wil, vraag dan ff in een pb, want ik wil liever niet mijn msn hier neerzetten, sorry!!!!!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    (...)


    Ja dat vraag ik me dus ook af O.o
    Wat is daar zo bijzonders aan? En wat is er mis met de 'normale' meisjes.. om zo maar te zeggen.

    lees me profiel maar ik heb veel verschillende vrienden en vriendinnen :
    emo
    scene
    normaal
    engt alles dus houw gewoon op!

    (...)

    Oké sorry dat ik nu zoon kutwijf uitga hangen.. Maar ik citeer: 'Hou deze berigtjes voor je zelf want ze betekenen tog niks want het is niet waar!!!'


    Dus als ze niets betekenen.. Waarom voel je je dan aangevallen .. ik bedoel kom op.. negeer die idiote berichtjes dan gewoon [en deze dan ookxD]

    ik trek me der ook nix van aan mar ik word er wel gek van van al die zeik berigtjes!

    (...)
    lees me profiel maar ik heb veel verschillende vrienden en vriendinnen :
    emo
    scene
    normaal
    engt alles dus houw gewoon op!


    Het doet me niks hoeveel vrienden jij wel niet hebt, maar ik vind het wat raar.. meer niet. Er is niks mis met dat je daar vrienden mee wilt zijn, écht niet. Maar .. er zijn gewoon veel mensen obsessed door emo's en daarom reageer ik meestal zo;)
    Ik ben geen emo, ik heb me eige styl. en dat vind ik niet emo. ;)


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik ben Nicol xP en das een mix tussen alles wat op aarde rondloopt xP + ik kom stiekem uit de ruimte xP whieeeeee.. xD << god ik stom besig..


    We can only learn to love by loving.

    Jhh ik ben kwart scene en half emo en nog een andere kwart normaal :P

    Voeg maar toe;
    naomike95@hotmail.com


    What's wrong whit loving someone?

    ik weet niet of ik emo ben maar ik draag wel veel zwart en ik heb me vroeger nog gesneden.
    dus wil je m'n msn , stuur dan maar een priveberichtje


    i'm eating gummybears