En nu zit ik lekker in mijn ronaldo tshirt voor de tv ö Maar ik hoop verdomme dat manchester gaat winnen ö want mijn leerkracht is voor arsenal. Dus als ze verliezen gaat die mij uitlachen. Maar als ze winnen kan ik hem lekker gaan uitlachen :'D. Want die wouw dat ik mijn tshirt van ronaldo verbrande ö, muhaha oke,voor welke ploeg gaan jullie suporteren ? ^^ RONALDO SCOOOOOOORT.(l)
-
5 mei 2009 - 20:43
0
5 mei 2009 - 22:39
0
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Auw ö dat moet pijnlijk zijn ö! maarja,als het je ooit gaat lukken ö moet je beloven dat ik ronaldo mag ontmoeten
!
Ik beloof het, al moet je dan wel nog over zkers 5 jaar nog hier op Quizlet zitten en nog weten wie ik ben ^^Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:41
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Ik beloof het, al moet je dan wel nog over zkers 5 jaar nog hier op Quizlet zitten en nog weten wie ik ben ^^
Weetje wat je doet ö geef je email adres in een pb ofso ö dan moet ik niet 5 jaar meer op Quizlet zitten. En dan ga ik nog wel weten wie je bent ^^5 mei 2009 - 22:42
0
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Weetje wat je doet ö geef je email adres in een pb ofso ö dan moet ik niet 5 jaar meer op Quizlet zitten. En dan ga ik nog wel weten wie je bent ^^
Okee is goed hoor
[geef me msn wel^^]
er staat allen homtail ipv hotmailGeen woorden, maar daden.
6 mei 2009 - 13:38
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Okee is goed hoor
[geef me msn wel^^]
er staat allen homtail ipv hotmail
Oké,nu heb ik de juiste toegevoegd.6 mei 2009 - 13:40
0
ze zijn gwonne (=
Gilles (ll)
6 mei 2009 - 13:49