• Jah ik eigenlijk van niet, want kommaan de tickets zijn nu nog niet weg XD en men pa zegt 'Jah, hoeveel th fans zullen daar zijn, 3 à 4 XD' maar ik wil wel eens weten wat jullie denken ^^

    ik ga :D heb m&g dus ik moet wel gaan en ik heb de m&g gewonnen en heb daar inclusief tickets voor het festival , dus ik ga . Maar ik denk dat er gewoon allemaal th-fans gaan zijn , en er niemand anders gaan zijn dan alleen thfans.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik ga :D heb m&g dus ik moet wel gaan en ik heb de m&g gewonnen en heb daar inclusief tickets voor het festival , dus ik ga . Maar ik denk dat er gewoon allemaal th-fans gaan zijn , en er niemand anders gaan zijn dan alleen thfans.



    JIJ
    EEN
    MEET
    EN
    GREET?
    WAAAAAAAAAAAAR?
    IK WIL OOK


    I recycle my thoughts.

    (...)


    JIJ
    EEN
    MEET
    EN
    GREET?
    WAAAAAAAAAAAAR?
    IK WIL OOK

    Voor dat WB start :D met TH


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    (...)
    Voor dat WB start :D met TH



    VOOR? HOE IN GODSNAAM HEB JE DIE GEWONNENN :VVVVV


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Voor dat WB start :D met TH

    *is Jaloeeeeeeers*


    Why don't you break my heart

    Jah, hoe heb je die gewonne :S ik heb niks over m&g gezien

    Ze hadden toch op tmf enzo gezegt dat er geen m&g te winnen was?

    en op de site van wb staat dat ook :) zelf geen backstage pass :o

    en op de site van wb staat dat ook :) zelf geen backstage pass :o

    ja idd, omdat ze de artiesten rust willen geven enzo

    Jaah!! xD ik vond het oneerlijk XD zij verdienen helemaal geen rust !!!

    Okéj niet waar, ik vind dat wel goed :)

    Maar ik dacht nu toch werl echt dat er GEEN m&g waren te winnen, niet dat ik je niet geloof hoor, maar waar heb je die gewonne

    Jaah!! xD ik vond het oneerlijk XD zij verdienen helemaal geen rust !!!

    Okéj niet waar, ik vind dat wel goed :)

    Maar ik dacht nu toch werl echt dat er GEEN m&g waren te winnen, niet dat ik je niet geloof hoor, maar waar heb je die gewonne

    kijk in de gastenboek van ; EvaKaulitz


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Doe ze de groeten van me XD

    Ik denk dat er heel veel volk gaat zijn, maar het wordt wel zo fantastisch ^^


    It's all for you, my butterfly.

    Hoe meer zielen..Hoe meer vreugd ;')

    Ik denk vn wel.. en ik ga!!! (yeah)


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -

    nee
    er zijn 10.000 tickets gekocht en de prijzen zijn zelfs verlaagd omdat de tickets niet goed verkocht werden dus ja, de tickets waren nu 40 euro en ervoor 68 euro en als je aan 68 euro een ticket gekocht had, mag je oftewel met twee of je krijgt je geld terug aan de kassa, allee da zei men pa toch daarstraks
    maar dus het word van geen kanten zo druk als rock werchter( wat ik tot in mijn kamer hoorde, ik woon in wezemaal en dat is samen met: rotselaar, heikant en werchter een stukje van groot rotselaar als ik bij men oma zit hoor ik alles, dus als ik de 13de daar zit hoor ik ook alles)
    omdat er in het begin niet genoeg tickets verkocht waren he, kon het zelfs zijn dat het door ging in het sportpaleis, wat dus niet is

    maar de gene die gaan moeten zich maar amuseren


    Live life limitless.