• hi ik ben lisa ben 13 en krijg thuisonderwijs
    en daar ben ik wel blij mee maar ik heb nog nooit een vriendje gehad en wil dat nu toch wel en ik ken well jongens maar geen waar ik mee uit wil en ik ben ook nog eens verlegen dus gewoon een gesprek aan knopen met een vreemden jongen gaat niet echt weten juilie wat kan helpen???????


    To The Stars Through Adversity

    Ik ben al 17 en ik heb nog nooit een vriendje gehad.. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik spreek ze gewoon aan op straat!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    ja maar ben in dat opzicht heel verlegen dus dat durf ik nie:$


    To The Stars Through Adversity

    Dan moeten we werken aan je zelfzekerheid;)


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    en hoe doen we dat??:P


    To The Stars Through Adversity

    Ik heb ook nooit een vriendje gehad, en hoef er geen, behalve Skandar Keynes. Misschien moet je eerst bevriend raken met een jongen en daarna op je gevoelens uitgaan?


    we've only said goodbye with words

    Happysnail schreef:
    Ik ben al 17 en ik heb nog nooit een vriendje gehad.. :Y)

    Ik ben al 16 en ik heb nog nooit een vriendje gehad. :Y)

    EDDYaddict schreef:
    Ik heb ook nooit een vriendje gehad, en hoef er geen, behalve Skandar Keynes. Misschien moet je eerst bevriend raken met een jongen en daarna op je gevoelens uitgaan?






    ja maar ik wil er nu eigenlijk wel eentje


    To The Stars Through Adversity

    Ik ben 15 en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad.
    Maar een vriendje is niet iets dat je wil hebben... dat komt gewoon. Ga in een sportclub, tekenschool, muziekschool weet ik veel en leer daar leuke jongens kennen :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben 14,5, heb net mn eerste vriendje gehad waarmee het ookal weer uit is [na 3 weken en 1 dag], heb behalve beetjke handjevasthouden en knuffelen eigenlijk niks met m gedaan,.... dus je bent echt niet abnormaal ofzo ;P

    Coriander schreef:
    Ik ben 15 en ik heb ook nog nooit een vriendje gehad.
    Maar een vriendje is niet iets dat je wil hebben... dat komt gewoon. Ga in een sportclub, tekenschool, muziekschool weet ik veel en leer daar leuke jongens kennen :)


    ja daar zat ik ook al aan te denken maar ik weet niet gewoon dan ben ik nog steeds verlegen tegen over anderen mensen en ik weet niet dan voel ik altijd zo vervelend


    To The Stars Through Adversity

    ik ben 13 en ik heb nog nooit een serieuse relatie gehad waarbij ik écht iets voor de ander voelde en niet aleen maar dacht te voelen ><


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    xDONUT schreef:
    ik ben 13 en ik heb nog nooit een serieuse relatie gehad waarbij ik écht iets voor de ander voelde en niet aleen maar dacht te voelen ><

    ja maar ik heb zelf nog nooit een vriendje gehad en ik weet dat het eituindelijk wel komt maar ik wil gewoon dat het wat sneller gaat


    To The Stars Through Adversity

    wouw al 100 views gege grappig(hoera)


    To The Stars Through Adversity

    ik heb ook nog nooit een echt vriendje gehad hoor ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT