• :X
    Als je wachtwoorden steeds in fdhajkl en dergelijke veranderen, waardoor komt dat?
    Omdat we op hetzelfde e-mail adres zitten?
    Kan iemand me uitleg geven?


    IK HEB NOG GEEN ANTWOORD OP DEZE VRAAG


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    ik heb ook zo'n soort wachtwoord, ik vind um wel handig [":


    Underdog, just look at the mess you made.

    Omdat iemand het wachtwoord opvraagt, dan verandert dat ik zoiets. Kan je zelf wel aanpassen hoor.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    Omdat iemand het wachtwoord opvraagt, dan verandert dat ik zoiets. Kan je zelf wel aanpassen hoor.


    Scream for mercy!

    ShesGotStyle schreef:
    Omdat iemand het wachtwoord opvraagt, dan verandert dat ik zoiets. Kan je zelf wel aanpassen hoor.


    Dat is niet zo. Ik zie nergens dat je dat kan instellen.

    Als je je wachtwoord niet meer weet en je dan om die mail vraagt veranderd je wachtwoord en als je ingelogt bent kun je die wachtwoord weer veranderen :O

    Ja wat hun zeggen, als je je wachtwoord vergeet dan krijg je een mailtje naar je toegestuurd met zo'n wachtwoord.. Als je daarna weer inlogd kan je hem weer veranderen bij ''mijn instellingen'' aan de rechterkant


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Goodness schreef:
    Ja wat hun zeggen, als je je wachtwoord vergeet dan krijg je een mailtje naar je toegestuurd met zo'n wachtwoord.. Als je daarna weer inlogd kan je hem weer veranderen bij ''mijn instellingen'' aan de rechterkant

    Maar als ik hem verander
    Verandert het wachtwoord toch weer in fdsajkl of zo


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Anonesdream schreef:
    (...)
    Maar als ik hem verander
    Verandert het wachtwoord toch weer in fdsajkl of zo

    als het goed is niet?


    i know you'll be my paparazzi *

    als iemand anders je ww heeft kan diegene hem daar ook telkens in veranderen XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    xCharity schreef:
    (...)
    als het goed is niet?

    Het is dus niet goed, want hij verandert steeds weer.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Dan ligt dat gewoon aan jouw PC. Verander hem dan in iets anders dan wat je ervoor had. -.-'


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    iEpidemic schreef:
    Dan ligt dat gewoon aan jouw PC. Verander hem dan in iets anders dan wat je ervoor had. -.-'

    Dat heb ik al 4 X gedaan maar hij blijft wisselen.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Verander je email adres


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Verander je email adres

    Heb ik gedaan.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Mellifluous schreef:
    Omdat iemand het wachtwoord opvraagt, dan verandert dat ik zoiets. Kan je zelf wel aanpassen hoor.