• Oke,dit weekend word gewoon het ergste weekend ooit. Vandaag ben ik ook niet naar school geweest,ja misschien wel leuk ofso. Maar ik wouw dus wel iets gaan doen. Maar wat blijt te zijn. Dat de bussen hier staken,dus ik kan hier gewoon het hele weekend niet weg. Het hele weekend kan ik dus niet gaan doen en zit ik gewoon in dat kut dorp van mij opgesloten -_-' En dat is echt kut,wegens dat hier geen treinen rijden. Is er hier nog iemand die last heeft van de staking van de bussen ?Nee mensen,ik kan niet met de fiets. Dan ben ik wel een tijdje onderweg ö met de fiets naar oost vlaanderen,de zee. Nee liever niet ^^

    Nope, ga met de fiets. Lekker gezond! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Heb je leren fietsen?
    Ik wel, dus ik kan gewoon naar vrienden gaan ofzo? :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ja ik ^^, ik had smorgens mijn bus gemist!!


    Your Butt is Mine!

    neee, ik bus nooit :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    IK NICHT.

    ik weet niet eens hoe ik in de bus kom x_x ik werd er gister wel bijna door overreden :x


    We can only learn to love by loving.

    De bussen staken... voor de verandering.

    Nederland zit echt in een sleur, he?


    I clicked my heels and wished for you.

    LizesBIATCH schreef:
    Heb je leren fietsen?
    Ik wel, dus ik kan gewoon naar vrienden gaan ofzo? :'D

    Dat die vrienden niet eens in antwerpen wonen,of aan de andere kant van antwerpen. Dan kan ik vandaag vertrekken en met geluk ben ik er morgen middag ^^ Nee,dat ben ik dus niet van plan,ik moet altijd 2 bussen nemen of zelfs 2 bussen en een trein om bij vrienden te graken,dus fietsen,nops ^^

    xBiteMe schreef:
    De bussen staken... voor de verandering.

    Nederland zit echt in een sleur, he?

    Euhm,België (':

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dat die vrienden niet eens in antwerpen wonen,of aan de andere kant van antwerpen. Dan kan ik vandaag vertrekken en met geluk ben ik er morgen middag ^^ Nee,dat ben ik dus niet van plan,ik moet altijd 2 bussen nemen of zelfs 2 bussen en een trein om bij vrienden te graken,dus fietsen,nops ^^

    whaha xD, jij woonde toch dicht bij Lier he? xD


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    ja ik ^^, ik had smorgens mijn bus gemist!!

    Gnahaha,ik was pas om 1 uur wakker xD wij gingen op een kut uitstap en ik had besloten ni mee te gaan xD ahg ja,ik was toch ni in school geraakt door de busse xD

    Ga fietsen naar of met vrienden en ga dan naar een dorpje/stad waar wel bussen of treinen rijden. :Y)


    Music is my fxcking drug. ♫

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dat die vrienden niet eens in antwerpen wonen,of aan de andere kant van antwerpen. Dan kan ik vandaag vertrekken en met geluk ben ik er morgen middag ^^ Nee,dat ben ik dus niet van plan,ik moet altijd 2 bussen nemen of zelfs 2 bussen en een trein om bij vrienden te graken,dus fietsen,nops ^^

    Is dat zolang fietsen dan? Ik fiets elke dag een uur in totaal. Niet dat ik dat wil ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    xSKITT schreef:
    (...)
    whaha xD, jij woonde toch dicht bij Lier he? xD

    Uhuuu xD

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Uhuuu xD

    Whaha ik verplaats me wel naar Lier ghehe xD


    Your Butt is Mine!

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Euhm,België (':

    Oeps, ik zei niks :X


    I clicked my heels and wished for you.