• Oke,dit weekend word gewoon het ergste weekend ooit. Vandaag ben ik ook niet naar school geweest,ja misschien wel leuk ofso. Maar ik wouw dus wel iets gaan doen. Maar wat blijt te zijn. Dat de bussen hier staken,dus ik kan hier gewoon het hele weekend niet weg. Het hele weekend kan ik dus niet gaan doen en zit ik gewoon in dat kut dorp van mij opgesloten -_-' En dat is echt kut,wegens dat hier geen treinen rijden. Is er hier nog iemand die last heeft van de staking van de bussen ?Nee mensen,ik kan niet met de fiets. Dan ben ik wel een tijdje onderweg ö met de fiets naar oost vlaanderen,de zee. Nee liever niet ^^

    ik was vorige zaterdag in Lier xD
    da Station is raar om daar aan te geraken!


    Your Butt is Mine!

    TommBomm schreef:
    (...)
    Is dat zolang fietsen dan? Ik fiets elke dag een uur in totaal. Niet dat ik dat wil ...

    Ja,ze wonen niet echt dicht bij mij. Sommigen wonen zelfs aan de kust enzu,dus ik ga niet echt met de fiets naar de kust fietsen als het met de auto al 2 uur duurt ongeveer xD

    xSKITT schreef:
    ik was vorige zaterdag in Lier xD
    da Station is raar om daar aan te geraken!

    Lier stinkt !! xD

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ja,ze wonen niet echt dicht bij mij. Sommigen wonen zelfs aan de kust enzu,dus ik ga niet echt met de fiets naar de kust fietsen als het met de auto al 2 uur duurt ongeveer xD

    Ow ja, van Antwerpen tot aan de kust is inderdaad .. toch wel eventjes fietsen .. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ja bij ons staken ze ook >.<

    en nu moet ik een bus pakken die een enorme omweg maakt..en dan moet ik nog een heel stuk tevoet.

    Dus ik zit ook vast dees weekend (':


    From one side to another you're thrown by your fate.

    BEATS schreef:
    ja bij ons staken ze ook >.<

    en nu moet ik een bus pakken die een enorme omweg maakt..en dan moet ik nog een heel stuk tevoet.

    Dus ik zit ook vast dees weekend (':

    Dan zitten we samen vast >.< Maar bij u rijden ze nog ö ik heb vandaag nog echt geen enkelle bus gezien -__-'

    das kut!xD

    btw. bij mij staken ze niet... denk ik..(A)

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Lier stinkt !! xD

    Het wc was leuk ^^


    Your Butt is Mine!

    Wtf.. xD
    dat bedoel ik niet.. ik wou eigelijk zeggen; De wc was proper!!


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)
    Het wc was leuk ^^

    Als je heel goed keek zag je ergens 'tokio hotel' en 'tom kaulitz' staan. Maar je kan dat niet goed zien omdat het met markeerstift is gedaan (A)! Ja ik weet dat, ik heb dat toen geschreven op de dag van 3 maart zo om 5 uur smorgends x'D En proper? Gij bent zot zeker Oo da stinkt daar lak zot xD en het is daar alles behalve proper xD

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Als je heel goed keek zag je ergens 'tokio hotel' en 'tom kaulitz' staan. Maar je kan dat niet goed zien omdat het met markeerstift is gedaan (A)! Ja ik weet dat, ik heb dat toen geschreven op de dag van 3 maart zo om 5 uur smorgends x'D En proper? Gij bent zot zeker Oo da stinkt daar lak zot xD en het is daar alles behalve proper xD

    Die hadden da speciaal proper gemaakt voor mij denk ik :Y)


    Your Butt is Mine!

    xSKITT schreef:
    (...)
    Die hadden da speciaal proper gemaakt voor mij denk ik :Y)

    Dat kan echt niet ö je bent toch echt in lier geweest ? Oo proper kan het daar echt niet zijn.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dat kan echt niet ö je bent toch echt in lier geweest ? Oo proper kan het daar echt niet zijn.

    Ja het was lier ^^
    want ik ben daar boos geworden xD
    ik was eigelijk heel de rit boos maak kom xD en toen zijn we naar de wc geweest xD
    Najaa ik heb niks vies gemerkt xD
    ik sliep offzo ^^


    Your Butt is Mine!

    hmm
    mn zus had daar een tijdje terug last van,
    wij wonen in assen, en zij zit in emmen op school,
    toen moest ze met de trein eerst naar zwolle & toen nog is naar emmen, dat duurde 2 uur. x]& dan moest ze 's middag's ook nog weer terug ;p

    lawl.
    maar vet kut dat die bussen weer staken :|


    It's not the same without you.