• De stelling van vandaag luidt:
    Frans is moeilijk en zou geen wereldtaal mogen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik bn voor en tegen. Ik heb geen moeite met Frans ofzo, maar het mag van mij afgeschaft worden. Ik haat het namelijk. xD


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Voor,
    hoewel de 'wereldtaal' chinees veeeeel moeilijker is.

    Bwa, volgens mij hangt dat gewoon van oefenen af. Je hebt mensen die goed in talen zijn, daarvoor is Frans geen enkel probleem maar als je slecht bent in talen is Frans aan ramp. En sommige zeggen dat Engels een wereldtaal moet zijn maar ze spreken niet overal Engels hoor, in Afrika is het vaak frans en in Half Amerika spreken ze allemaal Spaans.


    The soul needs autumn.

    Eens :Y)

    VOOR, dat taaltje is veel te moeilijk.


    You'll never dream alone. <3

    éeens . :D


    i know you'll be my paparazzi *

    Frans vind ik een mooie taal, en ze is eigenlijk niet zo moeilijk. Zoals alles moet je het gewoon leren en oefenen. I dunno, voor mij maakt het niet uit. Ik kan wel vlotter Engels spreken dan Frans, maar mijn Frans komt er ook goed uit XD

    UseSomebody schreef:
    Frans vind ik een mooie taal, en ze is eigenlijk niet zo moeilijk. Zoals alles moet je het gewoon leren en oefenen. I dunno, voor mij maakt het niet uit. Ik kan wel vlotter Engels spreken dan Frans, maar mijn Frans komt er ook goed uit XD

    jij hebt zoo'n geluk dat je dat kan, ik leer frans en ik sta er ook best goed voor, maar na 1 dag ben ik al die woordjes alweer vergeten, dus gesprekken lukken nooit. Ik weet zowat alleen hoe je zegt wie je bent en hoe je heet. En werkwoorden kan ik ook nog wel vervoegen, maar verder kom ik niet hoor.. weg met frans! hihi.


    i know you'll be my paparazzi *

    KirstenSnaps schreef:
    VOOR! En geen verder commentaar ik ben het er gewoon mee eens!:Y)


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    voor
    Frans zuigt --'


    Gilles (ll)

    Tegen, het is een vrij moeilijke taal, maar wel een mooie taal en als je je bedenkt dat in Frankrijk toch nog best veel mensen geen Engels spreken en er in vrij veel landen Frans gesproken wordt, vind ik dat het een wereldtaal mag zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet Mee eens

    Tegen,
    Ik vind Frans wel moeilijk, maar wel mooi. Ook zijn er ontzettend veel mensen die Frans niet moeilijk vinden.


    I am an idiot, I move.

    Mee eens.
    - Ik ben altijd gebuist op Frans :X -


    Let the Night embrace you

    Voor, frans is kut. ><