• De stelling van vandaag luidt:
    Frans is moeilijk en zou geen wereldtaal mogen zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Tegen want dat is zowat het enige op school waar ik in de 90voor haal :x


    Live your life.

    VOOR


    Imperfection Is Beautiful

    Voor

    Mee eens!
    Ik krijg Frans sinds ik 10 ben(dat is dus al bijna 6 jaar) en ik kan het nog steeds niet!
    Ik vind het de meest hatelijke taal ter wereld..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Als je fatsoenlijk leert voor Frans, is het eigelijk helemaal niet zo moeilijk!
    ik vindt Engels moeilijker dan Frans!


    Your Butt is Mine!

    tegen maar het is wel stom xD

    Voor!


    ~hana wa sakura kimi wa utsukushi...

    Voor en tegen. Voor omdat het een klotetaal is om te leren, tegen omdat wij met frans nouwelijks hoeven te werken :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Voor en tegen. Voor omdat ik het een klotetaal vind en we daar heel erg veel mee zitten te drammen en zo. Tegen omdat ik er best wel goed in ebn.

    Ik vind Frans niet echt moeilijk ofzo, maar ik begrijp dat anderen het wél moeilijk vinden.
    Die Fransen zelf leren geen enkele andere taal op school, alleen maar Frans.
    En wij maar leren welke woorden nou vrouwelijk of mannelijk zijn ><
    Eens.


    ok

    Ik vind het niet moeilijk :P
    Maar het moet ook geen wereldtaal zijn, omdat het zo saai is :Y)

    Dus ik ben het met de stelling eens ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Mee eens.
    Ik zie niemand in grote landen naast Frankrijk en hun koloniën ofzo Frans praten.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind Frans een lelijke taal, het is saai, Franse humor is dus echt niet leuk (mijn lerares Frans komt uit Frankrijk haar humor is bagger en de humor uit de boekjes die we moeten lezen, is geen humo).
    Frankrijk is geen mooi land en je kunt er ook nooit de weg vinden, omdat ze gewoon niks aan kunnen geven. Bij een busstation hangen alleen maar lege blaadjes :| (Dat was mijn ervaring met Frankrijk dus)
    En daarbij, de helft van de mensen die niet Frans is en Frans probeert te spreken, spreekt het belabberd uit. Er zijn mensen bij die wel mooi kunnen laten klinken, maar de mensen in mijn klas spreken het over het algemeen BOERS uit.

    En in het zakenleven zijn Duits en Engels veel belangrijker(A)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Amour schreef:
    Mee eens.
    Ik zie niemand in grote landen naast Frankrijk en hun koloniën ofzo Frans praten.

    Jup, je hebt meer aan Spaans dan aan Frans.
    Like, heel Zuid-Amerika spreekt Spaans en dat klink véél mooier dan Frans xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Tegen. Ik vind Frans nou niet bepaald moeilijk (:


    Listen to what we're not saying..