• Even om duidelijk te maken dat Satanisme niets te maken heeft met het aanbidden van Satan. Het is een geloof net als Wicca.

    Dus nu de vraag, is er nog iemand van jullie Satanistisch?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    iEpidemic schreef:
    (...)

    Aha. Satanisme is het geloof in het ongeloof en in de mogelijkheid dat er iemand is die nog meer kracht heeft dan God. Het is niet uitgevonden door atheïsten. Het is net als Wicca en Paganisme.
    Dus jij hangt het traditioneel satanisme aan met het aanbidden van een duivel? of een andere afgod?


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Dus jij hangt het traditioneel satanisme aan met het aanbidden van een duivel? of een andere afgod?


    Een god die Satan heet, maar die niet de Duivel is, want in Satanisme heet de Duivel Lucifer. Satan zit ook onder de grond maar hij doet wat de Christelijke God doet, alleen van beneden. See what I mean?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    iEpidemic schreef:
    (...)

    Aha. Satanisme is het geloof in het ongeloof en in de mogelijkheid dat er iemand is die nog meer kracht heeft dan God. Het is niet uitgevonden door atheïsten. Het is net als Wicca en Paganisme.

    Jij zegt nu dat Satanisme géén aanbidden van Satan inhoud, maar wel het geloof dat er iemand is die nog meer kracht heeft dan God.. Dan vind ik nog steeds dat dat Satan is. - Ik ben hier te nuchter voor >< -


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik bén de duivel. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    iEpidemic schreef:
    (...)

    Oké dan. x'D
    Wat begrijp jij uit Satanisme? Ik bedoel, wie is Satan voor jou?
    Buuh,,ik kan da ni goe uitlegen,,en ik ben al slecht in uitleggen ><


    Imperfection Is Beautiful

    Happysnail schreef:
    (...)
    Jij zegt nu dat Satanisme géén aanbidden van Satan inhoud, maar wel het geloof dat er iemand is die nog meer kracht heeft dan God.. Dan vind ik nog steeds dat dat Satan is. - Ik ben hier te nuchter voor >< -


    Ja maar in Satanisme is Lucifer de Duivel, en Satan de goeie God die de Wereld helpt van onder de grond omdat hij daar vast zit.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    iEpidemic schreef:
    (...)

    Ja maar in Satanisme is Lucifer de Duivel, en Satan de goeie God die de Wereld helpt van onder de grond omdat hij daar vast zit.

    Satan en de woorden 'goeie God' passen gewoon niet bij elkaar :'). Ik vind het best dat je in Satanisme gelooft (tenminste dat doe je toch?), maar ik geloof dat er één God is, de goede, en één slechterik, Satan. Zoals ik al zei ben ik hier te nuchter voor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)
    Satan en de woorden 'goeie God' passen gewoon niet bij elkaar :'). Ik vind het best dat je in Satanisme gelooft (tenminste dat doe je toch?), maar ik geloof dat er één God is, de goede, en één slechterik, Satan. Zoals ik al zei ben ik hier te nuchter voor.


    Dat is wat jij gelooft, en wat ik zeg is wat ik geloof. Gerespecteerd. :]


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik dacht dat satanisme inhield dat je in jezelf gelooft oid. Maar das een best.. omslachtig begrip want dan zou iedereen satanistisch zijn. Of niemand..


    No growth of the heart is ever a waste

    Emotionless schreef:
    (...)
    Het slaat gewoon nergens op.... ;D
    De atheïsten zijn jaloers op die andere mensen dat zij een religie hebben. Hun willen het ook gaan ze Satanisme uitvinden.


    Ik ben atheïst en er trots op, ik hoef geen geloof om me naar aan te passen. Ik geloof wat ik wil en niet wat een of andere gast heeft 'geschreven'. Niemand legt mij regels op of dingen waar ik in moet geloven zonder dat er bewijzen zijn.
    Aldus, atheïst en proud of it.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Aurelia schreef:
    Ik dacht dat satanisme inhield dat je in jezelf gelooft oid. Maar das een best.. omslachtig begrip want dan zou iedereen satanistisch zijn. Of niemand..


    Er zijn verschillende soort Satanistische geloven. Er is het aanbidden van Lucifer.
    Er is het aanbidden van Satan als Goeie God.
    Er is het geloven in jezelf.
    Er is het geloven in Zwarte en Witte Krachten.
    Er is het geloven dat er geen God bestaat.

    Ik ben een Second Satanist, omdat ik in de Tweede Vorm van Satanisme geloof.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Emotionless schreef:
    (...)
    Het slaat gewoon nergens op.... ;D
    De atheïsten zijn jaloers op die andere mensen dat zij een religie hebben. Hun willen het ook gaan ze Satanisme uitvinden.

    Uh.. maar dan zijn het toch geen atheïsten?
    Ja, ik ben nog niet helemaal wakker =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik niet. Ik vind het even grote bullshit als al die andere geloven, eigenlijk.

    Freakdog schreef:
    (...)

    Ik ben atheïst en er trots op, ik hoef geen geloof om me naar aan te passen. Ik geloof wat ik wil en niet wat een of andere gast heeft 'geschreven'. Niemand legt mij regels op of dingen waar ik in moet geloven zonder dat er bewijzen zijn.
    Aldus, atheïst en proud of it.
    Ik euum, geloof dat ik god ben enzo, dat is mijn religie ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    iEpidemic schreef:
    (...)Er zijn verschillende soort Satanistische geloven. Er is het aanbidden van Lucifer.
    Er is het aanbidden van Satan als Goeie God.
    Er is het geloven in jezelf.
    Er is het geloven in Zwarte en Witte Krachten.
    Er is het geloven dat er geen God bestaat.
    Ik ben een Second Satanist, omdat ik in de Tweede Vorm van Satanisme geloof.

    Wat is de tweede vorm?


    No growth of the heart is ever a waste