• Even om duidelijk te maken dat Satanisme niets te maken heeft met het aanbidden van Satan. Het is een geloof net als Wicca.

    Dus nu de vraag, is er nog iemand van jullie Satanistisch?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Emotionless schreef:
    (...)Ik euum, geloof dat ik god ben enzo, dat is mijn religie ;D


    Ja dus ik geloof niet in jou. In your Face. Nee maar nu even serieus, ben jy gelovig?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Freakdog schreef:
    (...)

    Ja dus ik geloof niet in jou. In your Face. Nee maar nu even serieus, ben jy gelovig?

    Ik ben Christelijk opgevoed, (Rooms-Katholiek)..
    Maarja als klein kind kan je niet nadenken en accepteer je wat ze zeggen... Dus nu geloof ik er niet meer in ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    Aurelia schreef:
    (...)
    Wat is de tweede vorm?


    1. Ik weet niet hoe het heet in het Nederlands, maar in het Engels:

    2. Lucifer, Thou shallth be worshippeth.

    3. Satan, Thou shallth be trusteth and believeth.

    4. Thou, oh Thou, deserveth Thy belief.

    5. Unearthly magick is and always has been present on Earth.

    6. There is no such thing as a god reigning and ruling higher than the Human Being.

    Nummber 2 is de Tweede Vorm, oftewel, the Second Form.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Emotionless schreef:
    (...)
    Ik ben Christelijk opgevoed, (Rooms-Katholiek)..
    Maarja als klein kind kan je niet nadenken en accepteer je wat ze zeggen... Dus nu geloof ik er niet meer in ;D


    Agree, ik ben altijd al atheïst geweest. Maar ik geloof bijvoorbeeld wel in geesten en reïncarnatie. Mijn stiefvader ook. Dus zegt ma me zo van; jullie zouden zo aanhangers van het Buddhisme kunnen zijn. Dat is het enige geloof dat je niks oplegd.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Maar nog even één vraag, wat houdt Wicca dan precies in? Mijn vriendin doet daar ook iets mee, maar ik heb nooit echt geweten hoe dat in elkaar zit.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Maar nog even één vraag, wat houdt Wicca dan precies in? Mijn vriendin doet daar ook iets mee, maar ik heb nooit echt geweten hoe dat in elkaar zit.


    Wacht ik zoek het allemaal even op.

    Wicca is een religie gebaseerd op de natuur en op de mysterie die uitgaat van het goddelijke in alles. Wicca is een (min of meer) georganiseerde vorm van hekserij, maar dit betekent niet dat deze begrippen synoniem zijn.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik voel me meer aangetrokken tot Wicca, dan tot Satanisme, maar dat is ook maar mijn mening.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Ik voel me meer aangetrokken tot Wicca, dan tot Satanisme, maar dat is ook maar mijn mening.


    Dat begrijp ik wel, eigenlijk.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Okedoke, het was fijn om met u deze conversatie te mogen volgen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Freakdog schreef:
    (...)

    Agree, ik ben altijd al atheïst geweest. Maar ik geloof bijvoorbeeld wel in geesten en reïncarnatie. Mijn stiefvader ook. Dus zegt ma me zo van; jullie zouden zo aanhangers van het Buddhisme kunnen zijn. Dat is het enige geloof dat je niks oplegd.

    Hehe>.< Ik ben zo blij dat mijn ouders mij lieten kiezen of ik gedoopt wilde worden of niet toen ik 6 was. Ben ook blij dat ik toen heb gekozen om niet gedoopt te worden.
    Allemaal heel leuk en aardig hoor dat hemelgebeuren, maar ik zou er doodziek van worden.
    Je hebt toch zeker tegenslag nodig en het besef van sterfelijkheid om van leuke dingen te kunnen genieten?
    Ik geloof sterk in reïncarnatie. Ik geloof wel dat er een soort organisatie achterzit die uit geesten bestaat. Het lijkt me namelijk niet zo dat je van het ene naar het andere lichaam wipt, maar dat je wel eerst een tijdje nodig hebt om je 'vorige leven' te verwerken, voordat je dus aan iets nieuws begint.
    En om dat allemaal in de hand te hebben heb je wel wat organisatie nodig xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Wat voor geloof is het dan? Wat zijn jullie gewoontes en gebruiken? Ik weet er dus kinda niets van. :')

    Prodigy schreef:
    Wat voor geloof is het dan? Wat zijn jullie gewoontes en gebruiken? Ik weet er dus kinda niets van. :')


    Er zijn verschillende soorten Satanisme. Ikzelf geloof in Satan. Lucifer is de Duivel, Satan is de God. Satan is ook een engel die door Lucifer is vervloekt. Hij zit door Lucifer vast in de Hel, maar hij blijft de wereld helpen. Alleen als iemand zijn Heilige Tekst van Satan kan ontcijferen zal hij vrij zijn van de Vloek van Lucifer. Ik heb geleerd hoe je runen vertaalt, , maar het is echt niet simpel. Ik ben al 4 jaar lang bezig met de eerste lijn van de Heilige Tekst van Satan. Van de anderen soorten Satanisme weet ik wel wat, maar bijlange niet zoveel als dit.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik niet,
    ik geloof nergens in :Y)

    iEpidemic schreef:
    (...)

    Er zijn verschillende soorten Satanisme. Ikzelf geloof in Satan. Lucifer is de Duivel, Satan is de God. Satan is ook een engel die door Lucifer is vervloekt. Hij zit door Lucifer vast in de Hel, maar hij blijft de wereld helpen. Alleen als iemand zijn Heilige Tekst van Satan kan ontcijferen zal hij vrij zijn van de Vloek van Lucifer. Ik heb geleerd hoe je runen vertaalt, , maar het is echt niet simpel. Ik ben al 4 jaar lang bezig met de eerste lijn van de Heilige Tekst van Satan. Van de anderen soorten Satanisme weet ik wel wat, maar bijlange niet zoveel als dit.

    Waw, het is niets voor mij, maar toch: respect. ^^

    Prodigy schreef:
    (...)
    Waw, het is niets voor mij, maar toch: respect. ^^


    Dankje. :]


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.