• Even om duidelijk te maken dat Satanisme niets te maken heeft met het aanbidden van Satan. Het is een geloof net als Wicca.

    Dus nu de vraag, is er nog iemand van jullie Satanistisch?


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    iEpidemic schreef:
    (...)Er zijn verschillende soorten Satanisme. Ikzelf geloof in Satan. Lucifer is de Duivel, Satan is de God. Satan is ook een engel die door Lucifer is vervloekt. Hij zit door Lucifer vast in de Hel, maar hij blijft de wereld helpen. Alleen als iemand zijn Heilige Tekst van Satan kan ontcijferen zal hij vrij zijn van de Vloek van Lucifer. Ik heb geleerd hoe je runen vertaalt, , maar het is echt niet simpel. Ik ben al 4 jaar lang bezig met de eerste lijn van de Heilige Tekst van Satan. Van de anderen soorten Satanisme weet ik wel wat, maar bijlange niet zoveel als dit.

    Ik geloof ook in satan maar aanbid hem niet. Neem aan dat daar het verschil zit..?
    Btw, thanks voor het uitleggen van de tweede vorm, ben er wat wijzer uit geworden.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik niet, ik heb geen geloof :')


    Doushite kimi wo suki ni natte shimattan darou?

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik geloof ook in satan maar aanbid hem niet. Neem aan dat daar het verschil zit..?
    Btw, thanks voor het uitleggen van de tweede vorm, ben er wat wijzer uit geworden.


    Hah graag gedaan.
    En ja, daar zit het verschil. Satan is voor ons anders dan voor de Christenen, en blijkbaar begrijpen zij dat niet. Voor hun blijft Satan altijd de Duivel en zien ze de mogelijkheid niet dat hij voor ons God is.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik geloof in MEZELF!

    vroeger, was ik ook satanist
    maar nu niet meer

    Bumblebee schreef:
    Ik niet, ik ben gewoon katholiek. :9~

    uhu xd.


    None but ourselves can free our minds.

    Braindamage schreef:
    (...)
    uhu xd.

    Uhu. (cat)

    Je aanbidt dan toch ook Satan ? Het is een geloof net zoals God bij de Christenen is Satan dat bij de Satanisten, volgens mij.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik niet. Maar ik aanbid wél Satan (flower)


    I recycle my thoughts.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Kijk dáár heb ik nu helemaal niks mee.

    dat live optreden vond ik ook niks.
    ik heb daar ook niks mee, ik vind het eerder eng ofzo..
    maar wat die man vertelde vond ik wel interessant


    nothing's ever built to last

    xBillster, dat is waar. Maar Satan is bij ons goed. Lucifer is de slechte. Wij hebben Jezus gewoon een andere naam en leven gegeven.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Niet ik, maar het klinkt interresant, hoezo is de Satan niet hetzelfde als de duivel ?
    Bestaan er ook mensen die de Satan écht aanbidden? o.o


    we've only said goodbye with words

    Berfyne schreef:
    Niet ik, maar het klinkt interresant, hoezo is de Satan niet hetzelfde als de duivel ?
    Bestaan er ook mensen die de Satan écht aanbidden? o.o


    Dit zijn de verschillende soorten Satanisme.

    1. Aanbidden van Lucifer:
    Lucifer is onze Duivel. Zo noemen wij hem. Satan is voor ons God. Hij doet geweldige dingen vanuit de Hel. Lucifer heeft Satan met een vloek in de Hel opgesloten.



    2. Aanbidden van Satan:
    Satan is God. Hij is net als Jezus, alleen hebben we hem een andere naam en een ander leven gegeven.



    3. Aanbidden van Jezelf:
    Als je atheïst bent en wil dat in een geloof bewijzen, dan geloof je alleen in jezelf.



    4. Buitennatuurlijke magie (zwarte en witte krachten) zonder een God die er regels voor maakt:
    Je vervloekt mensen zonder op de hoede te zijn van wat er met je kan gebeuren. Normaal komt het 3 keer zo hard terug naar jou, maar daar weet je niets van.



    5. Er bestaat geen God:
    Je bent atheïst en gelooft niet in een sterker wezen dan de mens zelf.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.