• Ja, wat is jouw doel in jouw leven? -Het gene wat je wilt bereiken, maar waar je van denkt dat je het niet zal bereiken? Omdat de kans véél te klein is, of wat je juist wel kan bereiken omdat het niet zo'n doel is waar je weinig kansen bij hebt-



    Kika; Zangeres. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Ik: een eigen band met Meline (itsmeMimi) wat famous word enzow


    I build a house for your bones!

    Ik weet niet wat ik later wil.
    Iets wat ik leuk vind xD
    Beroemd wil ik niet worden eigenlijk.. Lijkt me eerlijk gezicht veel te zwaar, je hebt wienig tijd en echte vrienden...
    Ik wil gewoon een leuk leventje, leuke man.. Gewoon saai en leuk xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Slapen :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Een modeontwerpster worden en binnenkort verliefd worden en een vriendje krijgen
    ^^

    In het Nederlands Dames Hockey elftal komen. :$


    -

    mijn doel?
    Ik weet het niet want mijn dromen zijn deze week aan diggelen gegaan. Mijn kans om te stralen op het podium weg. Ik durf niet alleen en in een band is het leuker. Alleen die hebben me er zomaar even eruit gegooit.
    Ik heb nog een andere droom en dat is schrijfster worden maar dat is bijna onmogelijk. Iedereen is zo goed.
    dus ik wordt denk ik gewoon lerares.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik heb dat ene filmpje op youtube van jou gezien hè. en ik denk dat het met veel oefening best kan lukken voor jou. (; zangeres worden.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wouw op een gegeven moment echt actrisse worden. Maar nu weet ik het niet meer. Mijn leven heeft een hele draai gekregen waardoor ik niet meer weet wat ik wil doen met mijn leven. Het liefst van al zouw ik gewoon tom bij mij hebben. Maar ik leef nu gewoon van dag tot dag, en niet meer in de toekomst zoals eerst. Ik zal wel zien wat het leven zal brengen,en wat ze gaat komen.

    Zangeres worden en een eigen band hebben met een stel leuke kerels of meiden!^^ En dan wereld beroemd worden, dat is stiekem mijn droom/doel^^
    & mocht het zo niet zijn, hoop ik dat ik tenminste gezond blijf enz en een happy leventje zal hbben..


    You're my lullaby, my kiss goodnight, angel, sweet love of my life (l)

    Actrice


    rules don't stop me

    TH ontmoeten xD sorry is echt zo xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik wil gewoon rijk worden, niet als actrice of zangeres, maar in de zakenwereld ^^

    Seel schreef:
    TH ontmoeten xD sorry is echt zo xD

    Jah, inderdaad, dat blijft natuurlijk ook nog steeds een doel in mijn leven :) Ooit zal ik ze ontmoeten!!
    Ooit xp

    Musicalster

    Zangeres

    Actriese

    Dierenarts

    Organisator van een of ander festival of gewoon met beginnende bands werken.


    It's all for you, my butterfly.