• Ja, wat is jouw doel in jouw leven? -Het gene wat je wilt bereiken, maar waar je van denkt dat je het niet zal bereiken? Omdat de kans véél te klein is, of wat je juist wel kan bereiken omdat het niet zo'n doel is waar je weinig kansen bij hebt-



    Kika; Zangeres. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Een beroemde pianiste.


    "I shut my eyes in order to see.'

    huisje - beestje - baantje. :')


    -

    beroemd worden met piano spelen :)


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Bandje, ik zie het al helemaal voor me, twee gewone vocals, screamer, 2 gitaristen, bassist, drummer, violist, toetsenist.
    Aaaah ;D Awsome wat je dan kan maken, :- D


    Mew <3

    Impressario worden.


    I am an idiot, I move.

    Modeontwerpster & gitaarspelen+zingen en beetje beroemd worden en een mooi huis met 2kinedere(jongen+meisje) en een hele lieve mooie man! en dat ik nog lang en gelukkig leef_O_

    danser worden,:$ en daarna dans juf... (aan van die schattige kindertjes). Of iets anders met dans. Maar wel iets met dans, denk ik :$

    Ik wil GELUKKIG worden :Y). Boeid me niet op welke manier, zolang ik maar gelukkig ben :3


    I don't need words to feel those lips.

    Iig 1 album maken met S.K.U.L.L. En dat zit er al dik aan te komen :D En natuurlijk samenwonen met mn vriendin en heel happy worden :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Heel goed worden in mijn visagie en dan mee kunnen toeren met een band!
    Dat lijkt me al vrij onbereikbaar ><
    Voor de rest wil in ontzettend graag in Berlin wonen, en dat zou wel kunnen als ik doorzet en regel!
    Enn.. heel graag mn droom auto!: Dodge Ram 2500, maar dan in het zwart en met gesloten pick-up [:


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Goh.. als ik dat eens wist.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn doel van dit moment is eigenlijk stiekem toch wel erachter komen hoe het vriendinnetje van Bibble heet..


    [/ik wil parachute springen]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Over de dood van mijn vader heen komen.

    Oké, ik heb werkelijk geen idee. Maar ik ga eerdaags op zang/gitaar-les, welke van de twee weet ik niet, moet ik nog goed over nadenken.


    -

    Mijn doel bereiken.


    I recycle my thoughts.

    webdesigner, en ik weet van mezelf dat ik het kan, als ik mijn havo diploma maar haal :') daarna ga ik een ICT opleiding volgen samen met mijn vriendin.


    Doushite kimi wo suki ni natte shimattan darou?