• Ik denk dat de meeste van jullie Cornelia Funke wel kennen, omdat zij Hart van Inkt (en de vervolgen erop) heeft geschreven.;) Wat vinden jullie van haar schrijfstijl? Ik vind hem echt prachtig!(H) Ze schrijft zo meeslepend en vol emotie. Naast Flavia Bojour, is zij mijn grote voorbeeld.

    Helen Vreeswijk schreef Loverboys, Overdosis & De stalker. Ik lees nu De stalker. Ik vind het een heel goed onderwerp, maar ik weet niet... haar schrijfstijl sleept me niet mee. Het is alsof het 'maar letters' zijn. Wat vinden jullie? ;)
    Dit is trouwens geen kritiek. Ik uit mijn mening gewoon, en ik ben nieuwsgierig naar die van jullie.;)

    Ik weet niet of dit in de juiste categorie staat, sorry.:$

    Bedankt voor het lezen! <33''


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    ik ken die niet. ;x


    AAP

    Ik heb de boeken nog niet gelezen, maar een vriendin van me Backinthenew op Q heeft ze denk ik wel gelezen en die vondt ze goed. Net als nog vriendinnen LoseControl op Q


    everything you imagined, and more...

    ik ken Cornelia Funke niet, maar Helen Vreeswijk heeft hele goede boeken. Ze kan alles heel geloofwaardig schrijven omdat ze zelf bij de politie werkt en aan die onderzoeken meewerkt, zij is eens bij ons op school geweest en heeft dat allemaal is uitgelegd, heel vriendelijk mevrouw XD