• De stelling van vandaag luidt:
    Een laptop is beter dan een gewone computer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Niet mee eens. Het is wel handig om overal mee naar toe te nemen, maar geef mij toch maar een gewone computer waar mijn vader al alles heeft geinstaleerd *Gedraagd zich niet lui!* x3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik vind een laptop Beter.
    Het is geen anozel lomp groot ding dat op mijn Kamer staat..Gelijk een gewone Computer wel..
    Hou het liever bij een Laptop,Veel gemakkelijker.


    Mean Girls Are Popular..☆

    niet mee eens.

    een computer heeft een grotere geheugen dan een laptop.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Niet mee eens.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    een laptop is wel handiger om mee te nemen maar ze doen het bije even goed


    Hell is what you make it.

    ik vind de laptop beter, voor niet last te hebben van de bedrading :33

    Oneens, Laptop is handig om mee te nemen maar verder vind ik de PC beter; Ik kan heel veel spelletjes niet op de Laptop doen, de laptop heeft minder geheugen & is trager.


    hoi, jij bent leuk.

    Mwa. Valt wel mee, ik doe alles alleen maar met mijn laptop, en niet met een gewone computer. De touchpad wordt op den duur zelfs makkelijker dan een muis, omdat je hand er niet van gaat slapen. En een gewone computer is wel handig om grote dingen in te kunnen opslaan enzo en bijvoorbeeld met AutoCad werken, maar een laptop is eigenlijk handiger, als je weet hoe je ermee moet omgaan.
    Mijn mening zit er zowat tussen in.
    Ze zijn allebei handig, maar alletwee op andere vlakken.


    Where there is a sea there are pirates...

    EclipseSOUL schreef:
    Niet mee eens. Het is wel handig om overal mee naar toe te nemen, maar geef mij toch maar een gewone computer waar mijn vader al alles heeft geinstaleerd *Gedraagd zich niet lui!* x3

    Nja, hangt er vanaf hoe je het bekijkt. Niet iedereen heeft een vader, laat staan een vader die vanalles installeert.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik doe het al zes jaar met dezelfde gewone computer en ik zou geen andere willen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb een laptop en ik ehb een gewone computer maar nu ik me laptop heb gebruik ik die alleen maar xD
    mede omdat die sneller is maar daarmee kan je ook overal gaan zitten, eerst zat ik alleeen maar boven voor me computer nu kan ik ook beneden gaan zitten computeren of op de bank liggend toch nog msnen en alles laptop is dus veel beter


    I believe i can <3

    Neen, een laptop gaat sneller kapot dan een vaste pc. En om de zoveel jaar een nieuwe kopen kost meer dan van de eerste keer een vaste kopen.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Oneens. Ik word geirriteerd van een laptop


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Eens, met een laptop kan je alles mee. Op een computer zit je alleen op een vaste plaatst. Tijdens je vakantie kan je je laptop meenemen. Ik vind een laptop handiger, en fijner.

    naja ik vind van wel


    'All that shines turns to rust'